Ο "όρκος" του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Συζήτηση περὶ Μυθολογίας - Ἱστορίας

Ο <<όρκος>> του Μ. Αλεξάνδρου

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ » Σάβ 31/01/2009 21:44

Άραγε τι άλλο θα τραβήξει αυτός ο Αλέξανδρος, δε ξέρω…

Ξεκινώ με την ανάρτηση του λεγόμενου «Όρκου του Μ. Αλεξάνδρου» που τελευταία παίζει πολύ στον αέρα και που ποτέ βέβαια δεν ειπώθηκε από τον Αλέξανδρο τον Μέγα ούτε από κανέναν άλλο Αλέκο…. εκτός από κάποιους οπαδούς κάποιου “Αλέκου του Μέγα” που πρόκειται για τυχαία και απλή συνωνυμία..

Ο Όρκος λοιπόν λέει τάχα αυτά τα “προοδευτικά”….

«Σας εύχομαι τώρα που τελειώνουν οι πόλεμοι να είστε ευτυχισμένοι μέσα σε Ειρήνη.

Όλοι οι θνητοί από εδώ και πέρα να ζήσουν σαν ένας λαός, μονιασμένοι για την κοινή προκοπή.

Να έχετε την οικουμένη για πατρίδα σας, με νόμους κοινούς, όπου θα κυβερνούν οι άριστοι ανεξάρτητα απ’ τη φυλή.

Δεν χωρίζω τους ανθρώπους, όπως κάνουν οι στενόμυαλοι, σε Έλληνες και Βάρβαρους.

Δεν με ενδιαφέρει η καταγωγή των πολιτών ούτε η ράτσα που γεννήθηκαν, τους καταμερίζω με μοναδικό κριτήριο την αρετή.

Για μένα κάθε καλός ξένος είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας είναι χειρότερος από βάρβαρο.

Αν ποτέ σας παρουσιαστούν διαφορές, δεν θα καταφύγετε στα όπλα, παρά θα τις λύσετε ειρηνικά. Στην ανάγκη θα σταθώ διαιτητής σας.

Τον Θεό δεν πρέπει να τον έχετε σαν αυταρχικό κυβερνήτη, αλλά σαν κοινό Πατέρα όλων, ώστε η διαγωγή σας να μοιάζει με τη ζωή που κάνουν τα αδέλφια μέσα στην οικογένεια.

Απ’ τη μεριά μου όλους σας θεωρώ ίσους, λευκούς και μελαψούς, και θα ‘θελα να μην αισθάνεστε μόνο σαν υπήκοοι της κοινοπολιτείας μου, αλλά να νοιώθετε όλοι σαν μέτοχοι και συνέταιροι.

Όσο περνά από το χέρι μου, θα προσπαθήσω να γίνουν πραγματικότητα αυτά που υπόσχομαι. Αυτό τον όρκο που δώσαμε απόψε με σπονδές κρατήστε τον σαν σύμβολο αγάπης.»

Πάμε στο ζουμί τώρα..

Το φοβερότερο της όλης ιστορίας είναι οτι χρησιμοποιείται ο M Αλέξανδρος ανάλογα με τις ιδεολογικές μας προτιμήσεις και όπως μας βολεύει και βάζουμε στο στόμα του πράγματα που ποτέ δεν είπε για να κερδίζουμε ιδεολογικές εντυπώσεις. Πότε δηλαδή είναι gay, πότε είναι σφαγέας λαών, πότε είναι στρατηλάτης, πότε είναι πολυπολιτισμικός, πότε είναι εκπολιτιστής, πότε είναι ψευτοπροοδευτικός, πότε είναι…. Σκοπιανός κλπ κλπ Πληροφορήθηκα μάλιστα ότι υπάρχει και μαρμάρινη πλάκα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με τον ψευδοόρκο και ότι και πολιτικοί στις ομιλίες τους τον χρησιμοποιούν αποδίδοντας τον στον Μ. Αλέξανδρο. Εάν όντως ισχύει αυτό τότε το πράγμα έχει ξεφύγει τελείως μιλάμε και ο καθένας κάνει του κεφαλιού του σε αυτή τη χώρα και κάποιοι σύγχρονοι μυθοπλάστες μας παρασύρουν σε απίστευτες παρερμηνείες της ιστορίας, προκειμένου να κάνουν πιο πειστικές μέσω της ενεργοποίησης του συναισθήματος και όχι της γνώσης και της λογικής τις όποιες προπαγάνδες τους.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΤΕΤΟΙΟΣ ΟΡΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:

Κάποιοι αναφέρουν ως πηγές τον Αρριανό. Διαβάζοντας από το βιβλίο 7 του Αρριανού, από την παράγραφο 7.8 μέχρι την 7.11αναφέρονται τελείως διαφορετικά λόγια. Στα λόγια του Μ. Αλέξανδρου προς τους Μακεδόνες, σύμφωνα με τον Αρριανό και σύμφωνα με την ακριβή μετάφραση, βλέπουμε τους Μακεδόνες να τα βάζουν με τον Αλέξανδρο και τον “βαρβαρισμό” του και εκείνον, αφού εκείνος ζητούσε να συλληφθούν και να εκτελεστούν οι πρωτοστατούντες της εναντίον του φραστικής επίθεσης. Βγάζει τότε ένα λόγο ο Αλέξανδρος. Ε λοιπόν, ο άνθρωπος που έβγαλε τον λόγο στο βιβλίο του Αρριανού, δεν μπορεί να έχει καμιά σχέση με αυτόν που περιγράφει ο «όρκος» γιατί πολύ απλά δεν γίνεται η μετάφραση έτσι όπως θέλουν να την παρουσιάζουν κάποιοι. Συγκεκριμένα το αρχαίο κείμενο του Αρριανού αναφέρεται στο πως ήταν πριν από τον πατέρα του Αλεξάνδρου η χώρα τους, ότι ήταν δηλαδή μια μικρή δύναμη που οι βόρειοι γείτονες της την νικούσαν ενώ από τα χρόνια του Φιλίππου έγιναν υπερδύναμη.

Μετά ο Μ. Αλέξανδρος αναφέρεται στο ότι αυτός παρέλαβε μια δυνατή στρατιωτική χώρα αλλά χρεωμένη. Παρ’ όλα αυτά τους οδήγησε μόνο σε νίκες που πλούτισαν την Μακεδονία. Απ’ όλους τους τεράστιους θησαυρούς που βρήκαν, αυτός δεν κράτησε τίποτα για τον εαυτό του αλλά έδωσε όλα τα χρήματα στους Μακεδόνες. Μετά είπε πως τους οδήγησε σε ανεπανάληπτες στρατιωτικές νίκες και πως δεν ξεχωρίζει σε τίποτα απ’ αυτούς.

Τα λόγια του χαρακτηριστικά ήταν ότι τρώει τα ίδια φαγητά με τους στρατιώτες του, ότι έχει το ίδιο ύπνο που έχουν κι αυτοί και ότι γενικά ζει όπως αυτοί. Έπειτα τους ρώτησε αν αυτά τα κατόρθωσε χωρίς κόπο. Τους έδειξε τα τραύματα του που ήταν όλα από μπροστά και μετά τους ρώτησε αν είχε άλλος κανείς περισσότερα απ’ αυτόν. Τελικά τους έφερε στο φιλότιμο και οι Μακεδόνες συμφιλιώθηκαν με τον βασιλιά τους. Σας υπενθυμίζω ότι η διαμάχη είχε ξεκινήσει από το γεγονός ότι ο Μ. Αλέξανδρος είχε ανακοινώσει στους Μακεδόνες ότι θα επέστρεφαν πίσω στην πατρίδα με τιμές. Αυτό οι στρατιώτες το παρεξήγησαν γιατί νόμιζαν ότι τους παρατούσε γι αυτό και κάποιοι του φώναξαν ειρωνικά ότι δεν τους είχε ανάγκη επειδή θα συνέχιζε με τον πατέρα του τον “Αμμωνα”.

Επίσης αναφέρονται ως πηγές ο Ψευτοκαλλισθένης και ο Ερατοσθένης. Όμως δεν υπάρχει κανένα τέτοιο κείμενο στην πραγματικότητα ούτε έχει ποτέ βρεθεί.

Η αλήθεια είναι οτι αυτό τον «όρκο» τον έγραψε ο Χρήστος Ζαλοκώστας στο βιβλίο του, βάση λογοτεχνικής αδείας, με τίτλο “Ο Μέγας Αλέξανδρος: o πρόδρομος του Ιησού”, πολύ αργότερα τον εικοστό αιώνα. Για όποιους αμφιβάλλουν δεν έχουν παρά να αγοράσουν το βιβλίο του Χρήστου Ζαλοκώστα και δίνω και ένα λινκ για να βοηθήσω http://www.greekbooks.gr/web/book/detai ... tID=106736 Πήρε αφορμή από μια πρόταση του Πλούταρχου κι έγραψε αυτόν τον «όρκο» στο βιβλίο αυτό που τον απέδωσε στον Μ’ Αλέξανδρο. Εξάλλου όλοι μπορούν να καταλάβουν πως αυτές οι ιδέες που αναφέρονται στον ψευδοόρκο , αποδίδουν το πνεύμα του εικοστού αιώνα και όχι τα χρόνια του Μ. Αλέξανδρου. Επιπλέον κάποιες παρατηρήσεις που δείχνουν το ψεύδος του όρκου είναι οι παρακάτω:

Α) Γιατί ποτέ, μα ποτέ, δεν αναφέρεται ο όρκος με το αρχαίο του κείμενο παρά μόνο με την νεοελληνική απόδοση; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί ποτέ δεν γράφτηκε σε αρχαίο κείμενο παρά μόνο στη νεοελληνική γλώσσα.

Β) Στον όρκο λέει πως ο Μ. Αλέξανδρος δεν ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε Έλληνες και Βαρβάρους όπως κάνουν οι στενόμυαλοι. Αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να το πει ο Μ. Αλέξανδρος γιατί αυτό το διαχωρισμό τον έκανε και ο Αριστοτέλης. Ο Αριστοτέλης ήταν ένας από τους δασκάλους του που τον τιμούσε παρά πολύ. Σας υπενθυμίζω επίσης ότι ο Μ. Αλέξανδρος έλεγε ότι στον Φίλιππο χρωστάει το «ζην» αλλά στον Αριστοτέλη το «ευ ζην». Απ’ αυτά γίνεται αντιληπτό ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πει τέτοια λόγια εναντίον του δασκάλου του.

Γ) Σε κάποιο σημείο του «όρκου» λέει πως δεν κάνει διαχωρισμούς σε λευκούς και μελαψούς. Αυτός ο διαχωρισμός είναι σαφέστατα του εικοστού αιώνα και μάλιστα των δεκαετιών του 40 και 50 που το πρόβλημα του ρατσισμού με τις ανοησίες των ανωτέρων φυλών ήταν έντονο. Στην αρχαιότητα ποτέ δεν έγινε διαχωρισμός σε λευκούς μελαμψούς και μαύρους.ΠΟΤΕ! Άλλα ήταν τα κριτήρια που χωρίζονταν οι άνθρωποι πχ βάρβαροι, δούλοι κλπ Με το χρώμα όμως της σάρκας ποτέ δεν έγινε διαχωρισμός.

Επίσης για όσους συνεχίζουν ακόμα να αμφιβάλλουν μπορούν να κατεβάσουν από εδώ http://rapidshare.com/files/70426889/ARRIANOS.rar το “Αλεξάνδρου Ανάβασης” του Αρριανού ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, φωνάξτε και ένα αρχαιομαθή και άμα βρείτε πουθενά τον “όρκο” του Αλεξάνδρου σφυρίξτε μου κλέφτικα.
Γιατί όμως αυτή η διαστρέβλωση της ιστορίας? Πολύ απλή απάντηση. Ο «προοδευτικός» χώρος προσπαθεί να προπαγανδίσει τις ιδέες του περί πολυπολιτισμικότητας, παγκοσμιοποίησης κλπ χτυπώντας τους ιδεολογικούς αντιπάλους του σε αυτό που εκείνοι επικαλούνται δηλαδή την αρχαιότητα και το αρχαιοελληνικό πνεύμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Το ίδιο το είδαμε και με την περίπτωση των παρελάσεων και το εάν οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να σηκώνουν τη σημαία μας. Και εδώ το «προοδευτικό» κατεστημένο προσπάθησε να πείσει ότι οι αλλοδαποί μπορούν να σηκώνουν τη σημαία επειδή λέει μαθαίνουν και μιλούν τα ελληνικά. Χρησιμοποίησαν δηλαδή το “Έλληνες εισίν οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας” του Πανηγυρικού του Ισοκράτη όπου ο Ισοκράτης λέει τελείως διαφορετικά πράγματα από αυτά που θέλησαν να παρουσιάσουν. Απέκρυψαν δηλαδή ότι ο Ισοκράτης δεν απευθυνόταν γενικά σε όλους όσους τυχόν μάθαιναν η μίλαγαν την Ελληνική γλώσσα η ζούσαν στις ελληνικές πόλεις κράτη σαν δούλοι η μη, αλλά απευθυνόταν στους Έλληνες των Πόλεων Κρατών που ως γνωστόν ήταν ανεξάρτητα κράτη μεν αλλά πάνω απ’όλα Ελληνικές Πόλεις Κράτη. Ο Ισοκράτης με το λόγο του αυτό προσπαθούσε να ενώσει δηλαδή τους απανταχού Έλληνες των πόλεων κρατών αυτών και να σταματήσει τις γνωστές εχθροπραξίες διχόνοιες και πολέμους που υπήρχαν για πολλούς αιώνες μεταξύ των Ελλήνων. Όποιος διαβάσει όλο το αρχαίο κείμενο του Πανηγυρικού και το μεταφράσει αμέσως θα καταλάβει την πραγματικότητα των γραπτών αλλά και το ψεύδος όσων προσπαθούν αν διαστρεβλώσουν για ιδεολογικοπολιτικά τερτίπια την ιστορία.
Κάποτε θα πρέπει να τελειώνει η παραπληροφόρηση και ειδικά η αισχρή διαστρέβλωση της ιστορίας. Δόξα τω διαώλω, οι γύρω γύρω γείτονες διαστρεβλώνουν και κλέβουν την ιστορία μας, είναι έγκλημα και αυτοκτονία όμως να τη διαστρεβλώνουμε και εμείς ειδικά για να κερδίζουμε πρόσκαιρες ιδεολογικές εντυπώσεις απέναντι στους ανίδεους που δυστυχώς είναι και η πλειοψηφία.

Όσο για τους γελοίους γραικύλους που ανήρτησαν την μαρμάρινη επιγραφή του ψευδοόρκου στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και όσοι από τους πολιτικάντιδες χρησιμοποιούν τον ψευδοόρκο στις ομιλίες τους και τις συζητήσεις τους για να πείσουν και να κερδίσουν μικροπολιτικά ιδεολογικά παιχνιδάκια, νομίζω ότι είναι καιρός κάποιος να τους τις «βρέξει»…. δε νομίζετε?





Παράθεση απο την ιστοσελίδα...

http://hygropyr.wordpress.com/2007/11/1 ... %BF%CF%83/
"Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν»..

ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
Μάκιστος
 
Δημοσ.: 1595
Ἐγγραφή: Πέμ 10/03/2005 15:24
Τοποθεσία: Ν38 36' 41" Ε23 31' 18"

Ο <<όρκος>> του Μ. Αλεξάνδρου

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ » Πέμ 11/02/2010 00:56

Ο «μαϊμού» όρκος…
10.12.2009

Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση έγινε μετά το τέλος της διάλεξης του ομότιμου καθηγητή Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Φάνη Κακριδή, με θέμα «Γλωσσικές Μόδες», προχθές το βράδυ στη Στέγη, εκ μέρους του γνωστού γιατρού και πρώην αντινομάρχη Ημαθίας Ορέστη Σιδηρόπουλου.

Αφορμή ήταν η αναφορά του κ. Κακριδή στην χρήση της λέξης «μαϊμού», που υποδηλώνει το ψεύτικο-πλαστό, αλλά και την παρατήρηση που έκανε ο καθηγητής ότι ο λεγόμενος «Όρκος της Ώπης» του 324 π.Χ., που κυκλοφορεί ευρέως και δήθεν ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο, είναι «μαϊμού».

Ο κ. Σιδηρόπουλος, λοιπόν, ανέφερε ότι «όταν θήτευε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, κάποιος νομάρχης, πέφτοντας προφανώς στην παγίδα του «μαϊμού όρκου», είχε τυπώσει αυτόν τον όρκο σε πολλά αντίτυπα και τον έδιδε με την πρώτη ευκαιρία σε κάθε επίσημο επισκέπτη του…Τώρα πια υπάρχουν πεταμένοι σε κάποια αποθήκη της Νομαρχίας».

Οι…κακές γλώσσες λένε μάλιστα πως και κάποιος Δήμαρχος ακολούθησε το παράδειγμα του πρώην Νομάρχη, αλλά αντί για τον όρκο του Μ. Αλεξάνδρου, μπερδεύτηκε και δώρισε τον όρκο του Ιπποκράτη!

http://www.laosver.gr/news/comments/22582.html
"Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν»..

ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
Μάκιστος
 
Δημοσ.: 1595
Ἐγγραφή: Πέμ 10/03/2005 15:24
Τοποθεσία: Ν38 36' 41" Ε23 31' 18"

Ο "όρκος" του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ » Παρ 30/01/2015 20:58

Το Μεγάλο ψέμα του όρκου του Μ Αλεξάνδρου στην Ώπι



[video]www.youtube.com/watch?v=D7HPG9RQDck[/video]


Με τον συνεργάτη μας Γιώργο Λεκάκη και τον Φιλόλογο -Ιστορικό και Συγγραφές Αντώνιο Α. Αντωνάκο.

http://www.fryktories.net



Έστω και αν ο κύριος ΔΕΝ ανέφερε την Δημοθοίνια ως πηγή, η προσπάθεια του παραμένει αξιέπαινη.
"Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν»..

ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
Μάκιστος
 
Δημοσ.: 1595
Ἐγγραφή: Πέμ 10/03/2005 15:24
Τοποθεσία: Ν38 36' 41" Ε23 31' 18"

Προηγούμενη

Ἐπιστροφὴ στην Μυθολογία - Ἱστορία



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Δεν ὑπάρχουν ἐγγεγραμμένα μέλη καὶ 1 ἐπισκέπτης

cron