Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ.

Συζήτηση γιὰ διάφορα θέματα

Δημοσίευσηἀπό ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ » Παρ 15/04/2005 22:11

Όταν, πρίν ένα περίπου μήνα, άνέβασα τό σαφώς σηματοδοτικό προμήνυμα, διά τήν συνομωσία τών όμοφυλοφίλων ( φυσικά ό όρος όμοφυλόφιλος είναι λάθασμένος, όπως λανθασμένος είναι καί ό :κίναιδος, διότι οί περί ού ό λόγος είναι άφυλοι όμως πιό συγκεκριμένη έρμηνεια καί άνάλυσιν θά έπιχειρήσω σ΄άλλο μου σχετικό μήνυμα) δέν γνώριζα άπλώς διατί, πότε καί πώς θ΄άρχίσουν οί περί αύτών, οί σωστότερα διά μερικά έξ αύτών τών άτόμων ( προσοχή δέν γράφω ούτε άνθρώπων,ούτε προσώπων) , οί άποκαλύψεις,οί μάλλον οί δήθεν άποκαλύψεις, άλλά καί διατί θά άρχίσουν καί σέ ποία έκταση καί είς ποίο συγκεκριμένο μόνο
πεδίο.
Δέν ξέρω ποίες/οι έχετε άντιληφθεί,έάν όχι έννοήση, ποία ή έκτάση καί διάσταση τού άπό τόν ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΓΙΑ ξηλοδαρμού τού άτόμου -νούμερου όπως καί τής σημερινής σχετικής, διά άλλά άτομα -νουμερα, έκπομπήςτού τηλεοπτικού Διάυλου "ΕΞΤΡΑ 3".
Ή ώρα,όπου γράφω τό παρόν, καί πάλι σαφώς σηματοδοτικό μήνυμα είναι ή 10 νυκτερινή καί πρέπει νά φύγω,διά νά πάω είς τήν κάθε Παρασκευή καθιερωμένο συμπόσιο τού 'ΚΥΚΛΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ".
Έλπίζω τήν έπόμενη βδομάδα ( τό Σαββατοκύριακό θά βρίσκουμαι είς τούς ΔΕΛΦΟΥΣ μάζι μέ τά Μέλη τού "ΚΥΚΛΟΥ....."άπό τήν Θεσσαλονίκη καί μερικά έκ τού τών Άθηνών) νά βρώ τόν χρόνο νά άρχίσω μία πιό έκτεταμένη άναφορά, διά τήν συνομωσία αύτή καί πιό συγκεκριμένη έρμηνεία καί άνάλυσιν τών σχετικών όρων.
Έώς τότε έλπίζω πώς μέλη τής ΔΗΜΟΘΟΙΝΙΑΣ ΜΑΣ θά γράψουν τίς ίδικές των σχετικές πληροφορίες καί άπόψεις, ώστε νά συμβάλουν, κατά τό μέτρο τών γνώσεών των καί δυνατοτήτων των είς τήν κάποια καλλιτέραν έννόησιν αύτής τής συνομωσίας.
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
 
Δημοσ.: 808
Ἐγγραφή: Δευ 02/09/2002 22:27

Δημοσίευσηἀπό ΘΕΟΤΟΚΗΣ ΒΑΛΣΑΜΗΣ » Κυρ 17/04/2005 19:29

Η κατάσταση με τους ''άφιλους'' έχει φτάσει στο απροχώρητο και η υπομονή του κόσμου έχει προ πολλού εξαντληθεί.

Πολλοί γνωστοί και φίλοι, στον δικό μου τουλάχιστον περίγυρο, εκφράζουν την άποψη ''...να αγιάσει το χέρι του Κούγια'' σχετικά με το τελευταίο περιστατικό με αυτόν τον ανεκδιήγητο τύπο, τον Βαλλιανάτο, που εδώ και χρόνια έχει πάρει τα κανάλια στην σειρά καθημερινά σχεδόν και λέει του κόσμου τις ανοησίες.

Κατά την γνώμη μου αντίδραση τύπου Κούγια άργησε να εκδηλωθεί καθόσον ή ύβρις είχε ξεπεράσει προ πολλού κάθε είδους όρια!

Βέβαια και αυτός ο κακομοίρης ο Βαλλιανάτος όπως και ορισμένοι άλλοι του συναφιού του, όργανα είναι στα σχέδια κάποιον που για τους δικούς τους στόχους και σκοπούς σχεδιάζουν μια κοινωνία ''άφυλων'' με χαρακτηριστικά έντονης υπογεννητικότητας, καταβαράθρωσης της οικογένειας κλπ. κλπ. με απώτερο στόχο την βιολογική συρρίκνωση και ίσως και εξαφάνιση του Έλληνος ανθρώπου και τον αξιών και πολιτισμού που αυτός πρεσβεύει.

Πίσω από το Βαλλιανάτο κρύβονται οι γνωστοί - άγνωστοι και αυτοί είναι το πραγματικό πρόβλημα και οι πραγματικοί εχθροί της κοινωνίας μας, του Ελληνισμού άλλα και του ανθρώπου!

Για την ενημέρωσή μας κ. Φουράκη δώστε μας περισσότερες πληροφορίες για το τι παίζεται πραγματικά στο αυτό επίπεδο αν φυσικά η κατάσταση της υγείας σας το επιτρέπει, μετά από αυτήν την αχαρακτήριστη συμπεριφορά σε βάρος σας!

Είναι φυσικά άλλο πράγμα να έχουν δικαιώματα όλοι επί της γης και άλλο να μας επιβάλλουν πρότυπα και συμπεριφορές μιας μειοψηφίας ως οι ανωτέρω αναφερθήσες.

Με τις καλύτερες μας ευχές για τάχιστη ανάρρωση και αποκατάσταση των ζημιών που προξενήθησαν...




ΘΕΟΤΟΚΗΣ ΒΑΛΣΑΜΗΣ
 

Δημοσίευσηἀπό ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ » Κυρ 17/04/2005 21:21

ΣΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΙΖΩ,
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.
ΓΕΡΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΜΕ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
----
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ.
ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΚΛΕΚΤΟΙ.
ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΟΙ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΦΑΝΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΕΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΣΕΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΕΝΟΡΑΤΙΚΟΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ, ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΡΟΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΙΩΠΟΥΜΕ.
ΑΛΛΑ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ Η ΕΚΡΗΞΗ Ή Η ΕΝΤΑΣΗ ΒΟΗΘΑ.
ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ.
ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΟΣΟ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΦΟΥΡΑΚΗ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΦΩΤΕΙΝΟΤΑΤΟΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΟΣ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΥΤΩΝ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ.
ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.
ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ.
ΣΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ ΜΑΣ.:)
ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Νεοεισερχόμενος
 
Δημοσ.: 15
Ἐγγραφή: Πέμ 10/02/2005 16:22

Δημοσίευσηἀπό ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ » Κυρ 24/04/2005 05:56

Δημοσιεύθηκε από: ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στις Απρ 15 2005,22:11

"Όταν, πρίν ένα περίπου μήνα, άνέβασα τό σαφώς σηματοδοτικό προμήνυμα, διά τήν συνομωσία τών όμοφυλοφίλων ( φυσικά ό όρος όμοφυλόφιλος είναι λάθασμένος, όπως λανθασμένος είναι καί ό :κίναιδος, διότι οί περί ού ό λόγος είναι άφυλοι όμως πιό συγκεκριμένη έρμηνεια καί άνάλυσιν θά έπιχειρήσω σ΄άλλο μου σχετικό μήνυμα) δέν γνώριζα άπλώς διατί, πότε καί πώς θ΄άρχίσουν οί περί αύτών, οί σωστότερα διά μερικά έξ αύτών τών άτόμων ( προσοχή δέν γράφω ούτε άνθρώπων, ούτε προσώπων) , οί άποκαλύψεις,οί μάλλον οί δήθεν άποκαλύψεις, άλλά καί διατί θά άρχίσουν καί σέ ποία έκταση καί είς ποίο συγκεκριμένο μόνο πεδίο...."

Όπως άναφέρεται , είς τήν άνωτέρω παράγραφο, προηγούμενου μου μηνύματος « πιό συγκεκριμένη έρμηνεία καί άνάλυσιν» των: Όμοφυλόφιλος καί Κίναιδος, «θά έπιχειρήσω σ΄άλλο μου σχετικό μήνυμα.»
Αύτό, « τό άλλο» είναι φυσικά τό άκολουθούμενο.

Κατ΄άρχάς ό όρος όμοφυλόφιλος, ή σωστότερα ή έννοια ή ό όρισμός καί προσδιορισμό, όπου έχουμε δώσει καί άποδείδουμε είς αύτόν, είναι λαθασμένος.
Αύτός έχει ώ ρίζα του τό σύνθετό όμοιο φύλο καί θέμα του τό φίλος. Τούτο, έπομένως δηλώνει καί προσδιορίζει σαφώς τόν όμόφυλο/η φίλο/η., ήτοι: τόν/τήν έκ τής αύτής ( τής ίδιας) φυλής καταγώμενο/η. Δήλα δή τόν/τήν έχωντα /έχουσα τήν ίδια φυλετική- έθνική καταγωγή. Τόν, ή τήν άνήκοντα/κουσα είς τήν αύτήν φυλήν ( βλέπε καί τήν άπό τόν Άριστοτέλην,είς τό έργόν του « ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΗΤΕΙΑ», όρίζουσα καί καθωρίζουσα πολιτειολογικήν έννοιαν τού φυλή), είς τό αύτό έθνος- πολιτισμικήν καί ίστορικήν όμοεθενεία, όμογένεια.
Τόν όρον αύτόν, τόν όμοφυλόφιλος, τόν όποίον άποδείδουμε είς τούς Κιναίδους καί Πόρνους τόν έχει έφεύρει καί έπιβάλει ή ψυχοπαθολογία διά να όρίση καί προσδιορίση, άδοκίμως όμως, «τήν σαρκικήν συνάφειαν» (προσοχή ! Δέν λέει συνουσία) «μεταξύ όμοφύλων» καί «τήν γενετήσιαν διαστροφήν, κατά τήν όποίαν άνήρ έλκύεκαι άπό άνδρα καί γυνή άπό γυναίκα.»
Θ΄ άποφύγω την έτυμολογικήν καί έννοιολογικήν άνάλυσιν καί έρμηνείαν τών σαφώς καί κρυστάλλινων,άλλά καί πολύ σημαντικών, δηλωτικών καί προσδιοριστικών διαφορών τών : « όμόφυλος/ων, άνήρ καί άνδρας, γυνή καί γυναίκα».
Αύτήν δε, τήν άνάλυσιν καί έρμηνεία έλπίζω νά τήν έπιχειρήσουν οί Συμπορεύτριες, ή Συμπορευτές όπου ένδεχομένως έχουν κάποτε διερωτηθεί ή προβληματισθεί, άπό τήν είς τόν στίχο έπτά (7) τού τέσσερα δέκα καί έκκατό (114) κεφαλαίου τού έργου του « ΚΡΙΤΙΑΣ» άναφορά, περιγραφή τού Πλάτωνος. Δήλα δή τήν άκόλουθη:
«.. τούτω δ΄ ένοικος τών έκεί κατά
άρχάς έκ γής άνδρών γεγονότων
Εύήνωρ..» { είς αύτόν ( τόν τού κέντρο τής Άτλαντίδος Λόφον) διέμενε είς άπό τούς πρώτους άπό τήν γήν γεννηθέντες ( άναφυηθέντες) άνδρες, όνομαζόμενος Εύήνωρ"}


Α. ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ:

Ό Όμοφυλόφιλος δέν είναι ούτε άνδράς, ή άνήρ, ούτε γυναίκα, ή γυνή . Δέν είναι ούτε ούδέτερος, ή ούδετέρα. Δέν άνήκει είς τό άποκαλούμενο άνθρώπινο γένος , άλλά ούτε κάν είς τό ζωϊκό βασίλειο.
Δέν άνήκει ούτε είς τό τελευταίο, διότι είναι άποποίημα τής φύσεως ήτοι τού ίδιου τοῦ ζωϊκού βασιλείου ή τού Ύπερτάτου ΝΟΥ, ή ΛΟΓΟΥ, ή ΘΕΟΥ. Είναι άποποίημα ΟΛΩΝ ΟΥΤΩΝ διότι, ήρνήθησαν νά παράσχουν τό είς τό ριβόσωμα ( κύτταρο τού άναπαραγωγικού γονιδιόματος) τών ζωϊκών όργανισμών, καί δή τών άνθρώπων άποκαλούμενων, άναγκαίο ένζύμο, τό τρανσαμινάση όνομαζόμενο, τό όποίο συντελεί « είς τήν γενικήν διαδικασίαν μεταβολισμού τών άμινοξέων».
Ό όρος, λοιπόν, όμοφυλόφιλος είναι λάθος. Έκείνος όπου ένδεχομένως νά άποδείδη κάποιο μόνο μέρος τής δηλωτικής του καί προσδιοριστικής του σημασίας ίσως νά είναι ό
ά φ ύ λ ο ς, διά τού όποίου όρίζεται « τό έμβυο τό όποίο δέν έχει φύλο, δέν δύναται νά θεωρηθή ότι άνήκει είς ένα άπό τά δύο φύλα, τό άνδικό ή γυναικείο, άλλά ούτε είς τήν κατηγορία των Έρμαφρόδιτων.»
Όμως, ό όρος αύτός, ό ά φ ύ λ ο ς, καί είναι συγγενείς του έ τ ε ρ ό φ υ λ ο ς. Ούτος όμως έχει μόνο έθνολογική,
ή έστω κοινωνιολογική καί όχι βιολογική σημασία και έννοια.
Δι αύτού διλώνεται, όρίζεται και προσδιορίζεται ό άλλοεθνής, ή άλλογενής, ήτοι ό άπό άλλο Έθνός ή Γένος ( το δεύτερο καί πάλι έχει κοινωνιολογική και όχι βιολογική έννοια) καταγόμενος, ή προερχόμενος.

α. ΚΙΝΑΙΔΟΣ : ΜΙΑΡΟΣ, ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΟΣ, ΡΥΠΑΡΟΣ, ΑΝΑΙΣΧΗΝΤΟΣ, ΑΝΑΙΔΗΣ, ΑΛΑΖΩΝ, ΠΑΝΟΥΡΓΟΣ,
ΕΙΡΩΝ κ.λπ.

Είς τά λεξικά των: Ήρωδιανού, Σουϊδα, Ήσυχίου καί είς σειρά
έρμηνειών τών διαφόρων Σχολιαστών είς τόν Κίναιδο άποδείδουνται καί οί παρακάτω ίδιότητες:

Κίναδος ό πανούργος, «παρά»το κινώ, ό κινούμενος άδδην( = δ(δ)ήλος- ό άνευ φύσεως) καί δαψιλώς (=διαβιοί (ζή) πλουσιοπάροχα).
Κύναδος ό άναίσχυντος, ό όμοίος κυνί ( σκύλο).
Κίναιδος δό ό πόρνος, άπό τό κινεί τά αίδοία.
Κίναιδος καί κίναδος: ίδίως δε φασιν οί ποιηταί την άλώκεκα άπό τό κινεί τά αίδία.
Κίναδος άναιδής, πεπονηρευμένος, μασθλός ( = πανούργος, όλισθηρός, χαμερπής. δειλός, θηλυδρίας καί κατά τόν Άριστοφάνη ( ΙΠΠΗΣ 269) μεμαλαγμένος, πονοιρία) πολυγνώμων, μάστιξ, μεμαλαγμένος, έμπειρος, εύμετόβολος,είρων, φιλόκακος,, ύποκριτής, γελοιός, άλαζών, άναιδής, κενόδοξος, έπηρμένος άπό του οίεσθαι τούτο άλλην ζωήν ζή άφού δεν μετέχει της κοινής φύσεως, [μιαρός] κακό, φθονούμενος, χαλεπός, μεμιασμένος


β. ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΠΛΑΤΩΝΑ : ΒΔΕΛΥΡΟΣ, ΑΙΣΧΡΟΣ καί ΑΘΛΙΟΣ Ο ΚΙΝΑΙΔΟΣ

« ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Λοιπόν, έάν πράγματι εύχαρίστως ζή ούτος, καί εύδαιμός ζή ;
ΚΑΛΛΙΚΛΗΣ.: Άναμφιβόλως.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Αν μόνον γύρω άπό τό κεφάλι ξύνεται ( λέγεις ότι εύχαρίστως θά έζούσε) ή όφείλω νά έπεκτείνω τήν έρώτησιν μου καί παρά πέρα ; Πρόσεχε, Καλλικλή, τί θά άπεκρίνεσο, έάν κάποιος σού έθετε ύπ΄όψιν τήν μίαν μετά τήν άλλην, όλες τίς συνέπειες τού ίσχυρισμού σου. Άλλά τέλος πάντων, διά νά συνοψίσωμεν , όλα είς έν παράδειγμα, ό βίος των κιναίδων δέν είναι βδελυρός, αίσχρός και άθλιος; Ή θά τολμήσης νά ίσχυρισθής,
ότι είναι εύδαίμονες, έάν έχουν, ένευ όρίων, έκείνο όπου έπιθυμούν ;
ΚΑΛΛΙΚΛΗΣ.: Δέν έντρέπεσαι, Σωκράτη, νά κατευθύνης τήν σηζήτησιν είς τοιαύτα σιχαμερά άντικείμενα ;
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.: Άλήθεια, έγώ κατευθύνω τόν λόγον είς τοιαύτα άντικείμενα, ή έκείνος όπου ίσχυρίζεται ότι ό δοκιμάζων ήδονή
οίαδήποτε καί έάν είναι αύτή, είναι εύδαίμων, καί δέν διακρίνει
είς τάς ήδονάς τάς καλάς καί τάς κακάς ; άλλ΄άκόμη καί τώρα, λέγε, πώς ότι τό «ήδύ» καί «άγαθόν» είναι τό αύτό, ή ύπάρχει τι έκ τών «ήδέων», το όποίον δέν είναι άγαθόν;»
ΠΛΑΤΩΝΟΣ : «ΓΟΡΓΙΑΣ» 494, 49.
Κατά τούς Σχολιαστές, τής τού Θείου Πλάτωνα άνωτέρω έπισημάνσεως:
« Έπεί τοίνυν όρά ό Σωκράτηε τόν Καλλικλέα άναίδειαν πολλήν νοσούντα,ούκ άνέχεται αίσχυνεται ώς είδώς ότι έστιν ότε βλάπειν ( έφη γαρ κάκείνος αίδώς, ή τ΄ άνδρας μέγα σίνεται) ,άλλά καί τών αίσχρών άναγκάζεται άπτεσθαι προσδοκών πείθειν. λέγει τοίνυν ότι ούκούν καί ό τόν κιναίδων βίος εύδαίμων έστίν, έπιδή πράττοντες αίσχρώς ήδονται, καί μήν καί δεινοί είσιν οί τοιούτοι καί αίσχροι και άθλιοι. Δεινοί μέν άντί τού μεγάλως κακοί ώς πεπτωκότες τού άγαθού, αίσχροι δέ ώς πρός τή ύλη όντες, άθλίοι δε ως μη έχοντες έλπίδα σωτηρίας....»

γ. ΚΙΝΑΙΔΟΣ – ΓΥΝΑΝΔΡΟΣ :

Κατά τό λεξικόν Σουϊδα.
Γύνανδρος : κίναιδος, ό γύνανδρος τε καί μάλθων τύρανος,άντί τού έκλυτος.
Γυναικίας δέ άνήρ, ό θηλυμανής,διά τού ι. καί Γυναικιζόμενος,ό θηλυνόμενος
Γυναίκισις : ή γυναικεία μίμησις, πρίν της έτέρας γυναικίσεως δίκην δούναι.
Γύννης : άνδρόγυνος, μαλακός, ποδαπός.

Σχολιάζοντας, τήν αύτήν τού Θείου Πλάτωνος έπισήμανσιν, ό έκ τών Μεγάλων μεταπλατωνικών Φιλοσόφων Όλυπιόδωρος σημειώνει καί :
« Κίναιδος κατ΄εύφημίαν άντί τού άναιδής.
Κιναίδων. άσελγών, μαλακών.και κιναίδα ( Ι.κιναιδία) ή πόρνη καί ή ( Ι. Πορνική) άσχημοσύνη άπό τού όρνέου τής ίυγγος, ό και κίναιδιον καλείται. ίνα δή μοί κτλ.τούτο φησίν ότι έγώ μέν έτερον είναι τό άγαθόν τού ήδεος διανοούμαι....»

Ο έκ τών άπολογητών τού Χριστιανισμού, Κλήμης Άλεξανδρεύς είς τό 3. 4 τού έργού του «ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ» σημειώνει:

«Αί δε άνδρογύνων συνουσίαν δόνται,παρεισρέουσι δε ένδον κίναιδων όχλοι άθυρόγλωσσοι, μιαροί μέ τά σώματα, μιαροί δέ τά φθέγματα, είς ύπουργίας άκόλαστοι ήνδηδρωμένο, μοιχείας διάκονοι,κιχλίζοντες καί ψυθυρίζοντες καί τό πορνικόν άνέδην
είς άσέλγεια διά ρινών έπιψοφούντες έπικιναίδισμα, άκόλαστοις ρήμασι καί σχήμασι τέρπειν πειρώμενοι καί είς γέλωτας έκκαλούμενοι πορνείας πρόδρομον; έστι δ΄ ότε καί ύπεκκαιόμενοι διά τήν τυχούσα όργήν, ήτοι πόρνοι αύτοί ή καί κιναίδων όχλον είς όλεθρον έζηλωκότες, έπικροτούσι τή ρινί βατράχων δίκην, καθάπερ ένοικον τοίς κυκτήρσιν τήν χολήν κεκτημένοι.....»

δ. ΠΟΡΝΟΣ - «ΤΡΑΒΕΣΤΙ» = «ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ»

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ, τής άνωτέρου, τής περί Κίναιδου, έπισημάνσεως τού Θείου Πλάτωνος άναφερόμενος είς τήν σχέσιν τούΚίναιδου καί τού Πόρνου, μεταξύ τών άλλων διαπιστώνει:
«Πόρνος: όρμητικός είς πάντα, άγριος, άναίσυντος, θρασύς, ίσχυρός τά πάντα είρωνευόμενος καί διασύρων τούς περί Σωκράτους Φιλοσόφους. Ό Άριστοφάνης λέγει, ότι τοιούτοιείναικαί αύτοί και τοιούτον μαθητήν άποτελέσουσι τον Στρεψιάδην. Βδελυρός πόρνος,μισητός, μυσαρός, συχαντός, μεμισημένος διά το πείθειν ψευδών ψευσμάτων. ψευδών συγκολλητή, ψευτής λόγων ήγούν πιθανολόγος άναίσχυντος,συμπλέκων τά ψεύδη συνάπτων και συγκολλών και λέγων ψεύδη, καλώς δυνάμενος συναρμόζειν και συμβιβάζειν τους ψευδείς λόγους έν ταίς άντιλογίας συγκολλητής συρραφεύς, έφευρέτης, συναρμοστής, συνθέτης, εύρησιεπής, εύρεσιλογος, εύρεσιολόγος, έφευρέτης λόγων ψευδών, πολύλογος, έτοιμόλογος, λόγους έφευρίσκων, εύρίσκων, καί άπολογία καίνους λόγους εύρίσκων, εύρεσιεπής......»
Κατά τό «ΛΕΞΙΚΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ» τού Γουλιέλμου Πάπε, Πόρνος ό έπί μισθώ ( άμοιβή) πορνευόμενος....»
Κατά δέ τό λεξικόν Μπαμπινώτη, πόρνος έστι : «άνδρας πού προσφέρει έρωτικές ύπηρεσίες έναντι άμοιβής.»
Κατά τό ίδιο λεξικό, τού Μπαμπινιώτη, ό/ή «Τραβεστί (ο/η) {άκλ.} άνδρας όμοφλόφιλος πού ντύνεται μέ γυναικεία ρούχα ( πρ. λ. παρενδυσία)».
Τούτο δέ, τό Τραβεστί, παράγεται άπό τη μετοχή travesti τού γαλλικού ρήματος travestir πού δηλώνει μεταμφιέζουμαι.

Ό Πόρνος όμως, μέ τόν/τό Τραβεστί είναι τό αύτό άντικείμενο-ύποκείμενο. Όμοιο δέ αύτών είναι καί τό Τρανσεξουάλ.
Κατά τό ίδιο λεξικό, τού Μπαμπινιώτη, το Τρανσεξουάλ είναι
« έπίθετο άκλητο» καί δηλώνει : «Αύτός πού έχει προβεί σέ άλλαγή φύλου μέ χειρουργική έπέμβαση. Μεταφορά στήν έλληνική τού άγγλικού trans(s) exual }».
΄Όπως διαβάζουμε, τό τρανσεξουάλ είναι σύνθετό. Ρίζα του τό τράν καί θέματου τό σέξ. Τό δεύτερο, τό Σέξ, είναι τό λατινικό sexus ήτοι τό φύλο.
Τό πρώτο, ή ρίζά του, όμως, τό τράν, είναι ή ρίζα, έπίσης, του Τρανσαμινώση.Τούτο, όμως είναι ένζύμο τής όμάδος των τρανσαμινασών, τά όποία έβρίσκονται είς τούς περισσοτέρους ίστούς τού σώματος τού άνθρώπου καί τών ζώων. Ή τών τρανσαμινασών δράσις προκαλεί καί προωθεί τήν μεταφορά της άμινοομάδος έξ ένός άμινοξέος πρός ένα κετοξύ, μετατρεπομένου
τοιοτοτρόπως τού άμινοξέως πρός κετοξύ καί άντιστρόφως."

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ.: Τό τί είναι τό κετοξύ καί κυρίως τί ρόλο παίζει είς τό μεταβολισμό των είς τούς όρχεις καί τά έπινεφρίδια παραγομένων άνδρογόνων όρμονών, θά πρέπει νά μάς κάνουν έκτεταμένες άναλύσεις καί έρμηνείες οί έκ τών έχόντων γνώσεις χημείας καί βιολογίας Συμπορευτριών/των. Δήλα δή νά μάς άναλύσουν καί έρμηνεύσουν,τούλάχιστον τούς έπτά καί δέκα(17)
χημικούς τύπους τών κετοστεροειδών καί τό ποίοι έξ αύτών, καθώς διατί καί πώς προκαλούν μεταβολισμό τής άνδροστερόνης ή δευροεπιανδροστερόνης.

ΠΡΟΤΑΣΙΣ :
Όλοκληρόνωντας τό δεύτερος, ίσως καί τελευταίο, μέρος τού περί τής Συνομωσίας τών Όμοφυλοφίλων μηνύματός μου προτείνω:
α. Νά μή βλέπετε/πουμ κανένα, μά κανένα, πρόγραμμα τών τηλεοπτικών έκείνων Διαύλων, κυρίως τών δύο «μεγάλων», οί όποίοι βάσει όδηγιών καί έντολών έξ Όλλανδίας καί Άγγλίας καί μέ έκτελεστικά όργάνα τούς Σιωνιστές Διευθυντές των, Παραγωγούς καί Διαφημιστές προβάλλουν συστηματικώς κυρίως τούς Όμοφυλόφιλους Ήθοποιούς, όπως π.χ. ό είς έξ αύτών τήν έξανδιάντροπή Ρώμα.
β. Όταν βλέπετε/πουμε πώς, άμέσως, ή έμμέσως παρουσιάζουν καί προβάλλουν τέτοιου είδους μιαρά ύποκείμενα νά κλείνετε/νουμε τόν Διαύλο καί νά τόν παιρνετε/νουμε τηλέφωνα, ή νά στέλνετε/νουμε ήλεκρονικό μήνυμα, ή έπιστολή διαμαρτυρίας.
γ. Νά μή πηγαίνετε/νουμε Θέατρο, είς τό όποίο συμμετέχει μιαρά.
δ. Νά μή έχετε/χουμε καμμίας, μά καμμίας μορφής συναναστροφή μέ μιαρά.
ε. Όταν είς τόν δρόμο συναντάτε/με μιαρά νά έκδηλώνετε/νομε έμφανώς και έντόνως τήν πρός αύτήν άπεχθειά σας/μας.




Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
 
Δημοσ.: 808
Ἐγγραφή: Δευ 02/09/2002 22:27

Δημοσίευσηἀπό ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ » Τρί 26/04/2005 02:08

ΝΑΙ !!!! ΝΑΙ !!!! ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ !!!!!

Πρίν άπό λίγη ώρα, τήν 1η πρωϊνή, τής 26η/4ου/2005, είς τόν Τηλεοπτικό Δίαυλο «ΤΕΛΕ ΑΣΤΥ» παρικολούθησα μία έπανάληψη έκπομπής τού Προέδρου τού πολιτικού κόμματος «ΛΑΟΣ» Κυρίου Γεωργίου Καρατζαφέρη.
Κατά την έκπομπή αύτήν ό Κύριος έπραγματοποίησε μία έκτεταμένη άγόρευσιν πέρι (άποφεύγω τό ύπέρ) τών Κίναιδων, ή όπως τούς άπεκάλεσε όμοφυλόφυλους. Είς τήν ροήν τής άγορεύσεώς του τούτης, πλήν τών όλολογιών του, διά τίς συναντήσεις του καί συζητήσεις του μέ τόν «Πρόεδρο τών Όμοφυλοφίλων» , έθεσε τό έρώτημα : « τί νά κάνουμε μέ τούς Όμοφυλόφιλους, νά τούς ρίξουμε είς τόν Καιάδα ;»
Ή άπάντησίς μου, ίσως καί ή άπάντησίς μας, είς τό έρώτημα αύτό τού Προέδρου του «ΛΑΪΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ» είναι :
ΝΑΙ !!!! ΝΑΙ !!!! ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΟΙ ΠΟΡΝΟΙ, ΟΙ ΛΕΣΒΙΕΣ ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ( όχι οί Ίερόδουλες) ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, καί ΟΛΟΙ/ΕΣ οί κλέψαντες καί κλέβοντες, καταχρασθέντες καί καταχραζόμενοι τό Δημοσίο χρήμα ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, Δημοτικοί Άρχοντες καί Δημόσιοι Ύπάλληλοι. ή κοινώς "ΛΑΜΟΓΙΑ".

Υ.Γ. Τήν περί όμοφυλοφίλων άγόρευσιν τούτη τού Εύρωβουλευτού Κυρίου Γεωργίου Καρατζαφέρη δέν τήν έγραψα σέ μαγνητοταινία. Άφού δέν τήν έχω έγράψει δέν δύναμαι, έπομένως νά τήν έχω άπομανητοφωνημένει, προκειμένου νά τήν μελετήσω καί έν συνεχεία νά τήν κρίνω, άναλύσω καί έρμηνεύσω, όχι μόνο άπό ήθικής καί βιολογικής σκοπιάς άλλά καί πολιτικής καί ΦΥΛΕΤΙΚΟΕΘΝΘΚΗΣ.
Καί διά τόν λόγον τούτον, παρακαλώ θερμά Έκείνη ή Έκείνον όπου τήν έχει έγγράψει σέ μαγνητοταινία ( ΒΙΝΤΕΟ) νά μού προμηθεύσει άντίγραφό της καί φυσικά, έάν θέλει καί δύναται, καί άπομαγνητοφωνημένο κειμενό της.
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
 
Δημοσ.: 808
Ἐγγραφή: Δευ 02/09/2002 22:27

Δημοσίευσηἀπό ΘΕΟΤΟΚΗΣ ΒΑΛΣΑΜΗΣ » Τρί 26/04/2005 14:54

Εξ αφορμής των τελευταίων δημοσιεύσεων του κ. Φουράκη θα ήθελα να παρέμβω και να καταθέσω και την δική μου άποψη περί του φαινομένου του κιναιδισμού και της αφυλίας που πλήτουν τα τελευταία χρόνια την Ελληνική κοινωνία άλλα και ευρύτερα ορισμένες έστω δυτικές κοινωνίες.

Καταρχήν είναι μάλλον προφανές ότι αντικειμενικός σκοπός των εγκεφάλων που μεθοδεύουν την κατάσταση αυτή, είναι η χαλάρωση η και η διάλυση των παραδοσιακών δομών της οικογένιας με τελικό στόχο να πληγεί ο εθνικός κορμός καθόσον αποδυναμώνεται η συνοχή της οικογένιας που αποτελεί το υγειές κύτταρο την κοινωνίας.

Παράλληλα, αποδυνάμωση της οικογένιας οδηγεί σε φαινόμενα όπως η φοβερή υπογεννητικότητα κλπ. που επιδρά απευθείας στην βιολογική υπόσταση του Έλληνος. Με τους ρυθμούς αυτούς είναι αμφίβολο αν το έτος 2100 θα υπάρχουν Έλληνες επί του πλανήτου, γεγονός που θα σημαίνει ότι σχέδια κατά του Ελληνισμού που αποτυγχάνουν εδώ και χιλιάδες χρόνια θα επιτύχουν με τον ύπουλο τρόπο της διάλυσης της οικογένιας.

Η διάλυση της οικογένιας προυποθέτει την ανάδειξη άλλων προτύπων ζωής, γιατί κατά Αριστοτέλη ο άνθρωπος είναι μιμητικό όν και προς τον σκοπό αυτό προβάλλονται πρότυπα αντικοινωνικών συμπεριφορών όπως των κιναίδων των λεσβιών κλπ. κλπ.

Όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι περισσότεροι διάσημοι τραγουδιστές, ηθοποιοί ακόμη και αθλητές (π.χ. Beckam) άλλα και επιφανής πολιτικοί κλπ. που δυνητικά αποτελούν πρότυπα της νεολαίας είναι σε σημαντικό ποσοστό κίναιδοι και λεσβίες. Προσφάτως μέχρι και ο Μ. Αλέξανδρος έγινε προσπάθεια να προβληθεί ως κίναιδος, ο μεγαλύτερος στρατιωτικός ηγέτης της ανθρωπότητας ο οποίος έφερε πολεμικά τραύματα σε όλο σχεδόν το κορμί του, εφέρετο στην ταινία του Στόουν να άγεται και να φέρεται από αισθήματα κιναιδισμού.

Όλα αυτά γίνονται στην τύχη; Μόνο κάποιος αφελής θα μπορούσε να ισχυριστεί κάτι τέτοιο.

Προσωπικά δεν έχω τίποτα κατά των ομάδων αυτών, εφόσον οι ομάδες αυτές δεν χρησιμοποιούνται για την κοινωνική ανατροπή και τον βιολογικό αφανισμό μας.

Από την στιγμή όμως που απειλούμεθα με κοινωνικές ανατροπές και βιολογικό αφανισμό, επιβάλλεται και όχι απλά απαιτείται να αντιδράσουμε.

Αν η αντίδραση μας αυτή θα είναι η λύση του Καιάδα ή κάποια άλλη αυτό δεν το γνωρίζω, άλλα αντίδραση αναμένεται και ήδη εκδηλώνεται και θα εκδηλωθεί εντονότερα στο άμεσο μέλλον.

Πιστεύω δε ότι οι ομάδες αυτές ακούσια χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση αλλότριων σκοπών και συμφερόντων από τους γνωστούς - αγνώστους.

Κατά Πλάτωνα, οι άνθρωποι αυτοί γεννώνται έτσι (ή έστω ένα μέρος τους..) (Συμπόσιον Πλάτωνος 190-191) καθόσον αναφέρεται από τον θείον Πλάτωνα ότι ''...ο Ζευς αφού χώρισε τον ανδρόγυνο σε δύο μέρη όπως κάποιος μπορεί να κόψει ένα αυγό σε δυό μέρη με μια τρίχα, η φύση διχοτομήθηκε, ποθώντας το καθένα το μισό του. Και ο Ζευς αφού τους λυπήθηκε μετέθεσε τα γεννητικά τους όργανα ώστε με αυτά να γίνεται η γονιμοποίηση μέσα τους, με το αρσενικό μέσα στο θηλυκό, ώστε με το αγκάλιασμα αν τύχει και γίνει να είναι ανάμεσα σε άνδρα και γυναίκα, να γίνεται γονιμοποίηση και να αναπαράγεται το γένος, η αν είναι άνδρας με άνδρα, να επέρχεται κορεσμός με την συνουσία και να στρέφονται στις δουλειές τους στα διάφορα ζητήματα της ζωής''.

Κατανοώ βέβαια τον αγαπητό κ. Φουράκη που απαιτεί τον Καιάδα γαι τους κίναιδους και τις λεσβίες καθώς ζητεί τρόπο να απαλλαγεί η κοινωνία μας από τον αφανισμό που επέρχεται, το πρόβλημα όμως κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι οι άφυλοι, άλλα αυτοί που κρύβονται πίσω τους.

Αυτούς πρέπει να ανακαλύψουμε και να εξουδετερώσουμε γιατί κατά πως λέει ένα ρητό των αγγλοσαξώνων ''screw the dog, beware of the owner'' δηλ. αγνόησε τον σκύλο (που σε απειλεί και γαβγίζει) και φυλάξου από τον ιδιοκτήτη του.

Επίσης με προβληματίζει το σημείο που ο Πλάτων αναφέρει την επαφή του ανδρός με άνδρα ως συνουσίαν (Συμπόσιον 191 c) ''...ει και άρρην άρρενι, πλησμονή γουν γίγνοιτο της συνουσίας και διαπαύοιντο και επί τα έργα τρέποιντο και του άλλου βίου επιμελοίντο''. Το κείμενο χρήζει προφανώς περαιτέρω και βαθειάς ανάλυσης...

Τίθεται στην συνέχεια το ερώτημα: Τι μπορούμε να κάνουμε για να αποφύγουμε την μετατροπή της κοινωνίας μας σε μια κοινωνία αφυλων; Στο σημείο αυτό συμφωνώ με τις προτάσεις σας κ. Φουράκη τις οποίες και επαναλαμβάνω:

α. Νά μή βλέπετε/πουμε κανένα, μά κανένα, πρόγραμμα τών τηλεοπτικών έκείνων Διαύλων, κυρίως τών δύο «μεγάλων», οί όποίοι βάσει όδηγιών καί έντολών έξ Όλλανδίας καί Άγγλίας καί μέ έκτελεστικά όργάνα τούς Σιωνιστές Διευθυντές των, Παραγωγούς καί Διαφημιστές προβάλλουν συστηματικώς κυρίως τούς Όμοφυλόφιλους Ήθοποιούς, όπως π.χ. ό είς έξ αύτών τήν έξανδιάντροπή Ρώμα.

β. Όταν βλέπετε/πουμε πώς, άμέσως, ή έμμέσως παρουσιάζουν καί προβάλλουν τέτοιου είδους μιαρά ύποκείμενα νά κλείνετε/νουμε τόν Διαύλο καί νά τόν παιρνετε/νουμε τηλέφωνα, ή νά στέλνετε/νουμε ήλεκρονικό μήνυμα, ή έπιστολή διαμαρτυρίας.

γ. Νά μή πηγαίνετε/νουμε Θέατρο, είς τό όποίο συμμετέχει μιαρά.

δ. Νά μή έχετε/χουμε καμμίας, μά καμμίας μορφής συναναστροφή μέ μιαρά.

ε. Όταν είς τόν δρόμο συναντάτε/με μιαρά νά έκδηλώνετε/νομε έμφανώς και έντόνως τήν πρός αύτήν άπεχθειά σας/μας.


και επιθυμώ να συμπληρώσω τα κατωτέρω..:

Διαπιστώνεται πέραν τον προτύπων στα οποία ήδη αναφερθήκαμε και η προσπάθεια βιολογικής παρέμβασης στην σύσταση των ανθρώπων για την μετατροπή τους σε αφυλους.

Η προσπάθεια αυτή γίνεται ποικιλοτρόπος, από την χλωρίωση του νερού, τους ψεκασμούς (chemtrails) κλπ. άλλα και τα πλαστικά πολυμερή που ευρέως χρησιμοποιούνται στην καθημερινή μας ζωή, η την ποιότητα της διατροφής μας (είναι διαπιστωμένο επιστημονικά ότι τροφές π.χ. με βάση την σόγια ή έστω ένα είδος σόγιας ευρύτατα διαδεδομένης, αυξάνουν τα οιστρογόνα και μειώνουν τα επίπεδα των ανδρογόνων)

Άλλος επιβαρυντικός παράγων ειναι η μόλυνση της ατμόσφαιρας άλλα και η βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος η οποία αποδεδειγμένα επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα και την ποσότητα του σπέρματος.

Αντίδοτο στην προσπάθεια αυτή μπορεί να είναι όλες εκείνες οι μέθοδοι που αυξάνουν την ενδογενή παραγωγή των ανδρογόνων στους νέους ανθρώπους.

Ως διακεκριμένος ερασιτέχνης αθλητής βαρέων αθλημάτων έχω υπόψη μου φυσικές διαδικασίες βελτίωσης των ανδρογόνων που παράγει ο ίδιος ο οργανισμός μας καθώς υπήρξε επιστημονικά η διαπίστωση ότι η τεστοστερόνη εκτός από τα χαρακτηριστικά του φύλου είναι υπεύθυνη κατά πολύ και για την μυϊκή ανάπτυξη.

- Καταρχήν θα πρέπει να υπάρξη άμεση διακοπή βλαβερών συνηθειών όπως το κάπνισμα.

- Επίσης έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία μερικών λεπτών (10-15') ανά ημέρα επί ένα χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων αυξάνουν κατά φυσικό τρόπο την ενδογενή παραγωγή τεστοστερόνης κατά 200%. (Ο Φοίβος θεός Απόλλων επιτελεί το έργο του...)

- Συστηματική άσκηση σε χρονική διάρκεια που να μην υπερβαίνει τα 45-60'! Η άσκηση αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται 3-4 φορές την βδομάδα και να συνοδεύεται από την κατάλληλη μυική αποκατάσταση και διατροφή.

- Χρήση σε μορφή αφεψήματος του βοτάνου ''τριβόλι'' (TRIBULUS TERRESTIS) το οποίο αυξάνει την παραγωγή τεστοστερόνης στον οργανισμό κατά 30%-70%. Το βότανο αυτό φύεται στην ελληνική ύπαιθρο, ήταν γνωστό στους αρχαίους Έλληνες για τις αναβολικές του ιδιότητες και εχρησιμοποιείτο κατά κόρον από αθλητές του Παγκρατίου άλλα και της Πυγμαχίας και της Πάλης.

Στην σύγχρονη εποχή πρώτοι οι Βούλγαροι αθλητές της άρσης βαρών το χρησιμοποίησαν και διατίθεται σήμερα ακόμη και σε μορφή συμπληρωμάτων διατροφής με την ονομασία TRIBEX-500, TRIBULUS-625 κλπ.

Περισσότερα, αν υπάρξει περαιτέρω ενδιαφέρον για λεπτομέρειες, βιβλογραφία κλπ. επί του θέματος από μέλη της Δημοθοινίας, είμαι σε θέση να παραθέσω πλήρη σειρά βιβλιογραφίας, ηλεκτρονικών σελίδων κλπ.

Έρρωσθε & καλή Ανάσταση,




ΘΕΟΤΟΚΗΣ ΒΑΛΣΑΜΗΣ
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 26/04/2005 15:49

Μάλλον θα έλεγα πως επείγει η επαναλειτουργία του Καιάδα ή έστω κάτι ανάλογο.Κάτι όμως αρκετά δύσκολο καθώς απαιτεί παιδεία και ''σωστούς'' ανθρώπους στην εξουσία.

Βλέπουμε ότι πλέον οι κίναιδοι βρίσκονται παντού και σε όλες τις θέσεις,πολλές φορές και αρκετά υψηλές και ''δυνατές''.
Δυστυχώς παρατηρούμε αδιάφοροι, ανθρωπους και κόμματα(ακόμα και εκείνα που δηλώνουν πατριωτικά) να ''γλύφουν'' τους κίναιδους στο σύνολο τους για προσωπικό συμφέρον.Βλέπετε είναι δύσκολοι καιροί για ψηφοθηρία...

Καλοπιάνοντας όμως και δείχνοντας ''συμπόνια'' σε αυτά τα ''άτομα'' τους δυναμώνουμε περισσότερο και αντιστρέφουμε την ισορροπία,πράγμα που εκείνοι επιδιώκουν συνεχώς, κάνοντας το φυσικο-αφύσικο και το αφύσικο-φυσικο!
Όχι την αποδοχή και συγκατάθεση μας με ελαφρά την καρδία!

Αφού δεχόμαστε και τόσες επιθέσεις μετάλλαξης ας κρατήσουμε τουλάχιστον Χαρακτήρα!
πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τετ 27/04/2005 18:32

'Εχοντας ακούσει ότι η λέξη "άφυλος" (συγνώμη που την γράφω αλλά είναι για λόγους ανάλυσής της και όχι υβρίσεως!) είναι λατινικής προελεύσεως και όπως μου ζητήθηκε να ψάξω την ρίζα της, επιχείρησα με ένα ετυμολογικό λεξικό ιταλικών-λατινικών να δω αν αληθεύει.
Τα παρακάτω είναι ό,τι βρήκα σχετικά αλλα δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να εγγυηθώ ότι είναι και εύστοχα (αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεως). Έψαξα να βρω λέξεις που να μοιάζουν ή να έχουν την ίδια ρίζα (πους) δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμία λέξη απόλυτα ίδια με την λέξη "άφυλος" στα ιταλικά ή στα λατινικά (αν και πίστευα ότι θα ήταν πιό πιθανό να βρώ κάτι στα ιταλικά λόγω των υβριστικών λέξεων που γεννήθηκαν το μεσσαίωνα και χρησιμοποιούνται και σήμερα και έχουν περάσει και στην δική μας γλώσσα).
Τέλος πάντων για να μην μακρυγορώ , αυτά που βρήκα είναι:

pus= πύο (ελληνική προέλευσης λέξη) το οποίο σαν ρίζα μας δίνει και άλλες λέξεις

όπως την pustola= φλύκταινα, σπυρί με πύο , από την οποία βγαίνει και η

pustulosus(λατινικά)-pustoloso(ιταλικά)= ο φλυκταινώδης, ο έχων σπυριά με πύο, ο μολυσμένος

από το pus βγαίνει και το ρήμα putire= βρωμώ, αποπνέω δυσοσμία καθώς και το ρήμα

putrefare= σαπίζω, φθείρω, διαφθείρω και το επίθετο putrefatto=ο σάπιος αλλά και ο διεφθαρμένος κοινωνικά και ηθικά.

Από τα παραπάνω που όλα σχετίζονται με την ρίζα πύο και καταλήγουν να σημαίνουν βρώμικα /μολυσμένα (κυριολεκτικά) αλλά και διεφθαρμένα (μεταφορικά) πράγματα, καταλήγω να υποψιάζομαι ότι με κάποιο τρόπο οι Έλληνες πήραν αυτή την έννοια και την ρίζα (αν και ελληνική -πύο- σε μεταλλαγμένη έκδοση) και από κάποια προκατάληψη προς τους ομοφυλόφιλους ότι ήταν βρώμικοι είτε κυριολεκτικά (ενδεχομένως για τα αφροδίσια νοσήματα, πχ η σύφιλη που αφήνει φλύκταινες άρα εδώ κολλάει και το pustoloso που είναι και η λέξη πιό κοντά ηχητικά με την λέξη "άφυλος") είτε μεταφορικά για την ηθική "σήψη" και "βρωμιά" τους ,να γεννήθηκε και η λέξη "άφυλος"...
Βεβαίως είναι μία απλή υπόθεση που με οδηγούν οι λέξεις που βρήκα, σε καμία περίπτωση δεν δύναμαι να κάνω πιό εμπεριστατωμένη μελέτη ετυμολογίας διότι δεν έχω ούτε τα μέσα αλλά ούτε και τις γνώσεις (δεν είμαι φιλόλογος ή γλωσσολόγος!).
Αυτά προς το παρόν... ελπίζω απλώς να έθεσα μία υπόθεση σχετική με τις προκαταλήψεις που υπήρχαν ανέκαθεν για τους ομοφυλόφιλους αλλά όχι και απόλυτο συμπέρασμα φυσικά! Χαιρετώ σας.




πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 03/05/2005 20:10

Αθήνα


Την ύπαρξη νομοθετικής ρύθμισης που θα αναγνωρίζει στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια όλα όσα αναγνωρίζονται και στα ετεροφυλόφιλα -εκτός από το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών- προτείνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θεόδωρος Πάγκαλος.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «10%» ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ξεκαθαρίζει ότι τάσσεται κατά του γάμου ομοφυλόφιλων, εκφράζοντας μάλιστα την απορία του γιατί το ζητάνε οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι: «Εκείνοι που ασκούν κριτική στους κοινωνικούς θεσμούς που έχουν φτιαχτεί από την ετεροφυλόφιλη πλειοψηφία, ζητούν να τους αναγνωριστεί ένα κατεξοχήν ετεροφυλόφιλο δικαίωμα;»

Ωστόσο, σπεύδει να εξηγήσει: «Υπάρχει ένα ζήτημα στο οποίο δεν μπορούμε να κλείνουμε πλέον τα μάτια μας. Πολλοί ομοφυλόφιλοι-ες επιλέγουν να ζήσουν μαζί με εκείνον/εκείνην που αγαπούν. Να στηρίζουν ο ένας τον άλλον, να είναι μαζί στα καλά και στα δύσκολα. Πρέπει λοιπόν να έχουν το δικαίωμα, αν οι ίδιοι το θέλουν, αυτή η συμβίωσή τους να παράγει ορισμένες έννομες συνέπειες αναγνωρισμένες από την πολιτεία.

» Για αυτό ακριβώς και θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που να αναγνωρίζει στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια όλα όσα αναγνωρίζονται και στα ετεροφυλόφιλα, εκτός από το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών. Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, στη χώρα μας δεν είναι καθόλου δύσκολο για ένα ζευγάρι γυναικών να αποκτήσει παιδί και να το μεγαλώσει. Ορισμένες το κάνουν ήδη, οπότε η συζήτηση περί της υιοθεσίας εκ των πραγμάτων αφορά τους άνδρες ομοφυλόφιλους.»

Σε ερώτηση για το τι εμπόδισε τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ να κατοχυρώσουν νομικά κάποια δικαιώματα για τους ομοφυλόφιλους, όπως έπραξαν οι περισσότεροι Ευρωπαίοι σοσιαλιστές. ο κ. Πάγκαλος εξήγησε:

«Τη δεύτερη τετραετία και μετά τη σύγκρουση για τις ταυτότητες, το ΠΑΣΟΚ παραιτήθηκε από τη μάχη για μεγάλες θεσμικές αλλαγές.

» [...] Θέλω να πιστεύω ότι όταν μας εμπιστευθεί ξανά ο ελληνικός λαός θα έχουμε τη δύναμη, τη θέληση και τη σοφία να ανοίξουμε τη συζήτηση για ένα τέτοιο νομοθέτημα. Δεν θα είναι εύκολο, δεν θέλω να πω ψέματα ή να δώσω υποσχέσεις. Μπορώ όμως να πω ότι προσωπικά θα το υποστηρίξω και θα αγωνιστώ για να γίνει.»

news.in.gr

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=621258&lngDtrID=244
πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 03/05/2005 20:26

Δυστυχώς ο ασκός του Αιόλου άνοιξε.... Ενώ οι Έλληνες εόρταζαν την Λαμπρή, ο κος Πάγκαλος έφερε στο προσκήνιο θέμα σχετικά με το δικαίωμα γάμου των ομοφυλοφίλων! Υποστηρίζει, μάλιστα, ότι κάτι τέτοιο θα έπρεπε να είχε ήδη αναγνωρισθεί! Αρχικώς, βέβαια, αρνείται να έχουν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια το δικαίωμα της υιοθεσίας τέκνων, αλλά, εάν δεν κάνω λάθος, το ΠΑΣΟΚ ήταν κάποτε και κατά της ΕΟΚ (τότε) και του ΝΑΤΟ, εώς ότου μας έβαλαν και ησύχασαν. Μάλλον αντιλαμβάνονται οι φίλτατοι αιρετοί μας άρχοντες ότι δηλώσεις περί υιοθεσίας την παρούσα χρονική στιγμή θα ήταν υπερβολικές, οπότε δοκιμάζουν προς το παρόν τα αντανακλαστικά της ελληνικής κοινωνίας για να το περάσουν εν καιρώ! Το λυπηρό είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν αντιδρά, από φόβο, πιθανότατα, ότι η "δημοκρατική και ανεκτική" νεοδιαμορφωθείσα κοινωνία μας θα τον εξέμει ως "ρατσιστή και ομοφοβικό"! Τα θυσιάζουμε όλα λοιπόν στον βωμό του νεοπροοδευτισμού μας και της συμπλεγματικής συμπεριφοράς μας, χάριν της οποίας, οποιαδήποτε αξία και ηθική αρχή, την θεωρούμε "ευρωπαϊκό επαρχιωτισμό", αναχρονιστικότητα και τροχοπέδη στην προσωπική μας ευρωπαϊκή ολοκλήρωση! Εώς πότε όμως; Αντιλαμβανόμαστε τί σημαίνει μία νομική κατοχύρωση του γάμου των ομοφυλοφίλων; Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν θα αργήσει ο καιρός που θα τους δοθεί το δικαίωμα της υιοθεσίας τέκνων; Άν κρίνουμε από το τί γίνεται στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, μάλλον δεν θα αργήσει και πολύ ο χρόνος έλευσής του και στην Ελλάδα. Θα βάλλουν κάποιον Υπουργό μή αιρετό και θα "βγάλει το φίδι από την τρύπα", κατά το κοινώς λεγόμενον. Κάτι αντίστοιχο δεν έγινε και με το θέμα των ταυτοτήτων; Μήπως η αποδυνάμωση της Εκκλησίας βοήθησε σημαντικά και σε αυτόν τον τομέα; Μπορεί να αρθρώσει λόγο και να ακουστεί τώρα κάποιος από την Εκκλησία, όταν οι περισσότεροι έχουν "κουσούρι", κατά τα λεγόμενα του Μακαριωτάτου σε παλαιότερες δηλώσεις του; Είναι ή όχι δυναμίτης στα θεμέλια του Ιερού Θεσμού της Οικογενείας κάτι τέτοιο; Και εάν αυτά λέγονται όταν το ΠΑΣΟΚ είναι στην αντιπολίτευση, τί άλλο θα λεχθεί και τί θα πραχθεί εάν γίνει κυβέρνηση; Οι ψηφοφόροι του συμφωνούν με αυτές τις απόψεις; Τόσο πια έχουμε αποχαυνωθεί που δεν αντιλαμβανόμαστε τίποτε; Αγωνιζόμαστε όλοι να φανούμε προοδευτικότεροι του προοδευτισμού, χωρίς να αναλογιζόμαστε τις συνέπειες που κάτι τέτοι θα έχει στα τέκνα μας και στα τέκνα των τέκνων μας;
Με σεβασμό και εκτίμηση,
Αλέξανδρος
πρώην μέλος
 

Ἑπόμενο

Ἐπιστροφὴ στην Γενικά



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] καὶ 1 ἐπισκέπτης