ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 23/04/2002 07:21

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ

ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ...ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ

" ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ"

ΤΟ ΑΛΦΑ ΗΛΘΕ...ΩΣ "ΑΝΤΙ" (ΚΑΤΙ ΩΣ ΑΤΛΑΣ...ή ΡΙΖΑ ΔΑΒΙΔ) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΩΣ "ΑΝΤΙ" ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΩΣ ΡΙΖΑ ΕΛΛΗΝΟΣ)

...ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ...ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ

ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΡΩΜΙΟΙ...ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ..ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ

...ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΛΦΑ...ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΟΦΩΣ ΣΤΟ ΛΥΚΑΥΓΕΣ...ΕΝ ΡΙΠΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ

ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΑΝΑΓΕΝΝΑΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΑΧΤΩΝ ΤΟΥ

(Διορθώθηκε από KAPMANOP στις 5:23 πμ on 23 Απρ 2002)

πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Κυρ 28/04/2002 12:52

Ο θεμέλιος λίθος της Ρώμης ευλογήθηκε και τοποθετήθηκε κατά την ίδρυσή της από Έλ-ληνα ιερέα μετέχοντα στην πανάρχαια Παράδοση του Μηρού-Μαίρας-Μαρίας και υπακούοντα στη μαθηματική δύναμη του τετραγώνου.

ROMA <-> AMOR

...Για όσους σεπτά κρυπτογραφούσαν τη γαιοδετική σημασία σημείου του πρώην Λατίου μέσω της ταυτίσεως του πλανήτου της θεάς του Έρωτος Αφροδίτης με την λάμψη του Άστρου της Αυγής...

Ας αναζητήσουν όσοι επιθυμούν τη σημασία των προσδιοριστικών αρχικών του Imperium Romanorum, του περιφήμου δηλαδή S.P.Q.R., καθώς και το πως αυτό συνδέεται με τους αποικίσαντες στο απώτερο παρελθόν την Ιταλική χερσόνησο...

Ας αναζητήσουν ακόμα τα κοινά χαρακτηριστικά του πολιτισμού των Ετρούσκων με εκείνα του Αιγιακού...

Η έννοιες και οι μνήμες αυτές με τον καιρό εκφυλίστηκαν και η λήθη κάλυψε με τα πέπλα της σημαντικό τμήμα των κοινών δεσμών. Οι απόγονοι του Αινεία, των Λυκ-οτραφέντων Ρώμου και Ρωμύλου απομακρύνθηκαν από τις Πελασγικές τους ρίζες, όχι τόσο εξαιτίας της γεωγραφικής τους αποστάσεως-απομονώσεως από τη Μητέρα Ελλάδα, αλλά λόγω της εξουσιαστικής κι επεκτατικής αλαζονείας που τους κυρίευσε με την πάροδο των αιώνων. Έτσι εκβαρβαρίστηκαν και επέστρεψαν πλέον στην Ελλάδα ως ημιάξεστοι κατακτητές σεβόμενοι και αφομοιούμενοι εκ νέου μόνο μερικώς τον θειοφόρο αυτής πολιτισμό. Η μεγαλομανία και η υπερβολή ασέλγησε επάνω στο μέτρο και το Ρωμαίος-Ρωμιός κατήντησε ως επιθετικός προσδιορισμός δηλών την υπηκοότητα πολίτου της εν γένει αυτοκρατορικής επικρατείας. Ο ευγενής Ελληνισμός στραγγαλίσθηκε από τον μονόφθαλμο δυνάστη για μια σχεδόν χιλιετία εως ότου η Ειρήνη Αθηναία να σηματοδοτήσει την αναστροφή του κλίματος που χαρακτήρισε την επανελληνοποιούμενη αυτοκρατορία έως την προσωρινή του Παλαι-Λόγου αποκοίμιση.

πρώην μέλος
 

ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Δευ 19/05/2008 17:57

Diktyo21 - Newsletter
Ο Αυτοκράτωρ Ιωάννης Βατάτζης και η Ελληνικότητα του Βυζαντίου.



O μήνας Μάϊος είναι συνδεδεμένος μέ τή μνήμη τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί της Βυζαντινῆς Ρωμηοσύνης. Στίς 11 Μαΐου 330 μ.Χ. ἐγκαινιάσθηκε ἡ Βασιλεύουσα ἀπό τόν Ἅγιο Κωνσταντῖνο. Στίς 21 Μαΐου ἑορτάζουμε τή μνήμη τοῦ ἱδρυτοῦ Ἁγίου καί Μεγάλου Κωνσταντίνου καί τῆς μητρός του Ἁγίας Ἑλένης. Καί στίς 29 Μαΐου μνήμην ποιούμεθα τῆς αποφράδος ἐκείνης ἡμέρας τοῦ 1453 ὅταν ἀκούσθηκε ἡ κραυγή «ἑάλω ἡ Πόλη». Σέ πολλούς μελετητές προξενεί ἐντύπωση ἡ ὀνομασία «βασιλεύς Ρωμαίων», τήν ὁποία χρησιμοποιοῦσαν οἱ αὐτοκράτορες τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί η ὁρολογία «Ρωμανία» , τήν ὁποία συναντοῦμε σέ πολλά έγγραφα τῆς ἐποχῆς ὠς ὀνομασία τοῦ κράτους. Εἶναι γεγονός ὅτι ἡ ὀνομασία «Βυζαντινή Αὐτοκρατορία» εἶναι μεταγενέστερη καί δημιουργήθηκε τό 1562 ἀπό τόν Γερμανό ἱστορικό Ἱερώνυμο Βόλφ. Σήμερα τήν χρησιμοποιοῦμε γιά να γινόμαστε κατανοητοί στούς πολλούς. Ὅμως ἀπό σεβασμό πρός τίς ἱιτορικές πηγές πρέπει νά ἐξηγοῦμε στούς νεωτέρους ὅτι οἱ ὅροι Ρωμαῖος καί Ρωμανία ἀναφέρονται στή Νέα Ρώμη-Κωνσταντινούπολη καί ὄχι στήν Παλαιά Ρώμη. Ἄλλωστε στό βυζαντινο κράτος ἡ παιδεία βασιζόταν στόν Ὅμηρο καί οὐδέποτε ἐδιδάχθη τό λατινικό ἔπος τοῦ Βιργιλίου, ἡ Αἰνειάδα, πού ἀναφέρεται στήν πρεσβυτέρα Ρώμη. Ἡ ἑλληνική συνείδηση ἦταν διαδεδομένη μεταξύ ἀρχόντων καί ἀρχομένων στό βυζαντινό κράτος ἰδίως μετά τόν 7ο αἰῶνα, ἄν καί τό κράτος ἦταν πολυεθνικό καί τό συνδετικό στοιχεῖο ἦταν ἡ Ὀρθοδοξία. Ἀπό τά ὀνόματα Ρωμαῖος καί Ρωμανία προῆλθε καί ὁ ὅρος Ρωμηός, ὁ ὀποῖος στήν νεώτερη ἱστορία μας σημαίνει ὐπό εὐρεῖα ἔννοια κάθε Ὀρθόδοξο καί ὑπό στενή ἔννοια τόν Ἕλληνα.
Γιά νά ξεκαθαρίσουμε τό θέμα της ελληνικής συνειδήσεως τῶν Βυζαντινών Αὐτοκρατόρων, ἰδιατέρως δέ κατά τούς τελευταίους αἰῶνες, καλόν εἶναι νά μελετήσουμε ἕνα ἐκπληκτικό κείμενο ἑλληνορθοδόξου ἀξιοπρεπείας καί πατριωτικῆς παρρησίας γραμμένο ἀπό τόν Αὐτοκράτορα τῆς Νικαίας Ἰωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη καί ἀπευθυνόμενο στόν Πάπα Νικόλαο Θ΄ . Ὅπως γνωρίζουμε μετά τήν Δ΄ Σταυροφορία καί τήν ἐπιβολή τῆς Λατινοκρατίας στόν χῶρο τοῦ Ἑλληνισμοῦ (1204) ἡ αὐτοκρατορία τῆς Νικαίας μέ ἕδρα τή Νίκαια τῆς Μικρᾶς Ἀσίας ὑπῆρξε ἕνα ἀπό τά ἐλεύθερα ἑλληνικά κράτη ἀπΆ ὅπου προῆλθε καί ἡ ἐκδίωξη τῶν Φράγκων ἀπό τήν Κωνσταντινούπολη τό 1261. Ὁ Ἰωάννης Βατάτζης βασίλευσε ἀπό τό 1222 ἕως τό 1254 διαδεχόμενος τόν πεθερό του Θεόδωρο Λάσκαρι, τόν ποιητή τοῦ Μεγάλου Παρακλητικοῦ Κανόνος πρός τήν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον. Ὁ Ἰωάννης Βατάτζης γεννήθηκε τό 1193 στό Διδυμότειχο τῆς Θράκης καί σήμερα τιμᾶται ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου καί Ὀρεστιἀδος ὡς τοπικός Ἅγιος (4 Νοεμβρίου, ἡμέρα τοῦ θανάτου του τό 1254). Λόγῳ τῆς βαθυτάτης πίστεώς του καί τῆς φιλανθρώπου καί ἐλεήμονος πολιτείας του κατετάγη μετά τήν κοίμησή του στό ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας μας καί ὀνομάσθηκε Ἅγιος Ἰωάννης Βατάτζης ὁ Ἐλεήμων. Ὡς Αὐτοκράτωρ τῆς Νικαίας ὁ Ἰωάννης Βατάτζης ἐργάσθηκε γιά τήν ἀνακατάληψη τῶν ἑλληνικῶν ἐδαφῶν καί πολέμησε κατά τῶν Φράγκων Σταυροφόρων καί κατά τῶν Τούρκων τοῦ Ἰκονίου. Καλλιέργησε τήν μελέτη τῶν ἑλληνικῶν γραμμάτων, εἶχε δέ καί ὁ ἴδιος στερεά κλασσική παιδεία καί ἐλληνική συνείδηση.
Τό συγκλονιστικό κείμενο, τό οποίο διαφωτίζει τήν ἑλληνική καί ορθόδοξη συνείδηση τῶν «Ρωμαίων βασιλέων», διασώζει ὁ ἀείμνηστος καθηγητής της Ἱστορίας Ἀπόστολος Βακαλόπουλος (1) καί ἔχει τίτλο «Τοῦ αοιδίμου βασιλέως κυροῦ Ἰωάννου τοῦ Δούκα πρός τόν τε (γράφε ἴσως τόν τότε) Πάπαν Γρηγόριον». Ὁ Βακαλόπουλος γράφει στόν Πρόλογό του: «Ἡ παρατιθέμενη επιστολή τοῦ Ἰωάννου Γ΄ Βατάτζη (1222-1254) πρός τόν πάπα Γρηγόριο Θ΄ (1227-1241) εἶναι πολύ χαρακτηριστική γιά τίς ἰδέες πού επικρατοῦν στούς βασιλεῖς τῆς Νίκαιας μετά τό 1204. Ἔντονη εἶναι ἡ ελληνολατρία καί ἡ ἐθνική ἑλληνική συνείδησή τους, πού βαθμιαῖα ταυτίζεται μέ τήν Ὀρθοδοξία. .... Ἐδῶ παρατηροῦμε καθαρά πῶς γεννιοῦνται καί δροῦν οἰ πολιτικές ἐκεῖνες ἀντιλήψεις, πού ἀποβλέπουν στήν ἀπελευθέρωση τῶν σκλαβωμένων ἑλληνικῶν χωρῶν, καί οἱ ὁποῖες προσαρμοσμένες ἐπιζοῦν ἐπί Τουρκοκρατίας μέσα σέ νέες συνθῆκες. Καί τελικά πῶς διαμορφώνουν τό περιεχόμενο τῆς λεγόμενης Μεγάλης Ἰδέας».
Τό κείμενο ξεκινά μέ τήν ἔκπληξη τοῦ Βατάτζη πῶς τόλμησε ὁ Πάπας νά του ζητήσει νά παύσει νά διεκδικεῖ τήν Κωνσταντινούπολη ἀπό τόν Φράγκο ἡγεμόνα , ὁ ὁποῖος τήν κατέχει ἀπό τό 1204. Γράφει μέ ἑλληνική αξιοπρέπεια καί διπλωματική εἰρωνεία ὁ Βατάτζης, ἀφοῦ προσδιορίσει στή αρχή ποιός εἶναι ὁ γράφων: «Ἰωάννης ἐν Χριστῷ τῷ Θεῷ πιστός βασιλεύς καί αὐτοκράτωρ Ρωμαίων ὁ Δούκας τῷ ἁγιωτάτῳ πάπᾳ τῆς πρεσβυτέρας Ρώμης Γρηγορίῳ σωτηρίας καί εὐχῶν αἴτησιν». Ἀποδίδουμε στήν νεοελληνική ὁρισμένα ἀπό τά κυριώτερα σημεῖα τῆς ἐπιστολῆς: «Ἐγώ ὡς βασιλεύς θεωρῶ ἄτοπα τά ὅσα μοῦ γράφεις καί δέν ἤθελα νά πιστεύσω ὅτι εἶναι δικό σου τό γράμμα, ἀλλά ἀποτέλεσμα τῆς ἀπελπισίας κάποιου πού βρίσκεται κοντά σου, καί ὁ ὁποῖος ἔχει τήν ψυχή του γεμάτη κακότητα καί αὐθάδεια. Ἡ ἁγιότητά σου κοσμεῖται ἀπό φρόνηση καί διαφέρει ἀπό τούς πολλούς ὡς πρός τήν σωστή κρίση. ΓιΆ αὐτό δυσκολεύθηκα πολύ νά πιστεύσω ὅτι εἶναι δικό σου τό γράμμα ἄν καί ἔχει σταλεῖ πρός ἐμέ.» Ἀξίζει νά θαυμάσουμε τήν ἔλλειψη δουλικότητος τοῦ Βατάτζη πρός τόν Πάπα ἄν καί τήν ἐποχή ἐκείνη οἱ Ἔλληνες τῆς Νικαίας ήσαν οἱ ἀδύναμοι καί ὁ Πάπας ἦταν ἡ ὑπερδύναμη τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν.
Καί συνεχίζει ο Ιωάννης Βατάτζης διατρανώνοντας τήν εθνική συνείδησή του: «Γράφεις στό γράμμα σου ότι στό δικό μας γένος των Ελλήνων η σοφία βασιλεύει...... οτι, λοιπόν, από τό δικό μας γένος άνθησε ἡ σοφία καί τά αγαθά της καί διεδόθησαν στούς ἄλλους λαούς, αὐτό εἶναι αληθινό. Ἀλλά πῶς συμβαίνει νά ἀγνοεῖς, ἤ ἄν δέν τό ἀγνοεῖς πῶς καί τό απεσιώπησες, ὅτι μαζί μέ τήν βασιλεύουσα Πόλη καί ἡ βασιλεία σέ αὐτόν τόν κόσμο κληροδοτήθηκε στό δικό μας γένος ἀπό τόν Μέγα Κωνσταντῖνο, ὁ ὁποῖος ἐδέχθη τήν κληση ἀπό τόν Χριστό καί κυβέρνησε μέ σεμνότητα καί τιμιότητα; Ὑπάρχει μήπως κανείς πού ἀγνοεῖ ὅτι ἡ κληρονομιά τῆς δικῆς του διαδοχῆς (σ.σ. τοῦ Μ. Κωνσταντίνου) πέρασε στό δικό μας γένος καί ἐμεῖς εἴμαστε οἱ κληρονόμοι καί διάδοχοί του; Ἀπαιτεῖς νά μήν ἀγνοοῦμε τά προνόμιά σου. Καί ἐμεῖς ἔχουμε τήν ἀντίστοιχη ἀπαίτηση νά δεῖς καί νά ἀναγνωρίσεις τό δίκαιό μας ὅσον ἀφορᾶ τήν ἐξουσία μας στό κράτος τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τό ὁποῖο ἀρχίζει ἀπό τῶν χρόνων τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου καί ...... ἔζησε ἐπί χίλια χρόνια ὥστε ἔφθασε μέχρι καί τήν δική μας βασιλεία. Οἱ γενάρχες τῆς βασιλείας μου, ἀπό τίς οίκογένειες τῶν Δουκῶν καί τῶν Κομνηνῶν, γιά νά μήν ἀναφέρω τους ἄλλους, κατάγονται ἀπό ἑλληνικά γένη. Αὐτοί λοιπόν οἱ ὁμοεθνεῖς μου ἐπί πολλούς αἰῶνες κατεῖχαν τήν ἐξουσία στήν Κωνσταντινούπολη. Καί αὐτούς ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρώμης καί οἱ προϊστάμενοί της τούς ἀποκαλοῦσαν Αὐτοκράτορες Ρωμαίων....... Διαβεβαιοῦμε δέ τήν ἁγιότητά σου καί ὅλους τούς Χριστιανούς ὅτι οὐδέποτε θά παύσουμε νά ἀγωνιζόμαστε καί νά πολεμοῦμε κατά τῶν κατακτητῶν τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Θά ἀσεβούσαμε καί πρός τούς νόμους τῆς φύσεως καί πρός τούς θεσμούς τῆς πατρίδος καί πρός τούς τάφους τῶν πατέρων μας καί πρός τούς ἱερούς ναούς τοῦ Θεοῦ , ἐάν δέν ἀγωνιζόμασταν γιΆ αὐτά μέ ὅλη μας τήν δύναμη...... Ἔχουμε μαζί μας τόν δίκαιο Θεό, ὁ ὁποῖος βοηθεῖ τούς ἀδικουμένους καί ἀντιτάσσεται στούς ἀδικοῦντας.....»
Ενας «βασιλεύς Ρωμαίων», ο Ιωάννης Βατάτζης μας άφησε ένα εξαιρετικό γραπτό μνημεῖο ελληνορθόδοξης αὐτοσυνειδησίας. Τέτοια κείμενα ἀξίζει νά διδάσκουμε στούς νέους μας. Αἰωνία ἡ μνήμη τοῦ εὐλαβοῦς Χριστιανοῦ καί πατριώτου Ἁγίου Ἰωάννου Γ΄Δούκα Βατάτζη.

(1) Βακαλοπούλου, Πηγές Ιστορίας του Νέου Ελληνισμού, Α΄ τόμος, Θεσσαλονίκη 1965, σελ. 50-53.

Κωνσταντiνος Χολέβας, Πολιτικός Eπιστήμων

13η Μαίου 2008
πρώην μέλος
 

ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό ΧΕΡΙΣΤΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ » Παρ 14/11/2008 01:29

Γειας σας πολυ ενδειαφερον θεμα ..θα ηθελα να σας πω και εγω την αποψη μου και συγχωρεστε με εαν θα ακουστει καπως μπερδεμενη και μακρυλογη.
Τωρα εαν το παρουμε Ιστορικα Οι Ρωμαιοι εχουνε ιδια καταγωγη με τους Τρωες και εαν υποθεσουμε οτι ειναι σιγουρο οτι οι Τρωες ειχανε καταγωγη Ελληνικου φυλου συνεπαγεται πολυ διαφορετικο συμπερασμα.
Και πιστευω ειναι σωστο να μην ξεχναμε τον ιδαιτερο τοπικισμο που ειχανε οι Αρχαιοι Ελληνες στον Ελλαδικο χωρο πχ Αθηνα Σπαρτη Θηβα εγω το χαρακτηριζω κατι σαν στυλ της σημερινης Ευρωπης δηλ ειμαστε Ευρωπαιοι απλα αυτοι ειναι οι Αγγλοι οι Γαλλοι κτλ και αμα υποθεσουμε οτι ο Χιτλερ (που εκμεταλλεύονταν την κλοπη του ονοματος της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας απο τους Γερμανους)και κατακτουσε την Ευρωπη σημερα θα ειμασταν κατι σε σε Imperium Germanum η κατι παρομοιο και σε 1000 χρονια οι απογονοι μας θα λενε οτι ειναι Germanium αλλα απο Grehelanders.
Αλλα πιστευω οτι υπαρχει και ενα αλλο θεμα ποιο συνωμοτικο.
Θα παμε λιγο παλι στο ιστορικο κοματι ..πιστευω θυμαστε την Οθωμανικη Αυτοκρατορια(που εχω καποιους λογος να πιστευω οτι δεν ητανε τοσο Τουρκικη μιας και οι Σελτζουκοι σφαγιαστηκανε απο τους Μογγολους )ειτε μας αρεσει ειτε οχι ηταν η Στρατιωτικη υπερδυναμη ,για πολλα χρονια επισης ηταν μοναρχια κατι πολυ επικινδυνο εαν εισαι μασωνος η σιωνιστης συμφωνα με τα πρωτοκολλα της Σιων ;)
Οταν αρχισε η δικια μας επανασταση υποκινουμεενη απο την Αορατο αρχη ή φυλικη εταιρια καλο θα ηταν να μην ξεχναμε οτι πολλοι απο αυτους ηταν μασωνοι και ουσιαστικα ευνουχησανε την Επανασταση (επισης εκεινη την εποχης γινοτανε κυμα επαναστασεων στην Οθωμανικη Αυτοκρατορια )μεχρι την Πελλοπονησο (Ισως για να ειναι ποιο μεγαλη η Σερβια και η Βουλγαρια ????)αλλα ξαναξεκινησανε γιατι θυμωτανε το Ρωμαικο κρατος οπου επι 800 (Σαν Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορια η Βυζαντιο) ειχε εκταση μεχρι την Αφρικη και φυσικα επειδη οι Ρωμιοι ηταν Χριστιανοι και οι λειτουργιες γινοτανε στα Ελληνικα ουσιαστηκα ηταν μια βομβα στα θεμελια....και με την φυλακηση τον οπλαρχηγων και την "στεψη"των γλυξπουργκ πετυχανε 2 στοχοι
1ον ο Ρωμιος εγινε Ελληνας (Αυτο συνεπαγεται οτι χανει εδαφικα ιστορικα και πολιτισμικα δικαιωματα)
2ον Θυμαστε οτι οι Λατινοι εκαναν το παν για να χτυπησουνε την Βυζαντινη Αυτοκρατορια και να την κανουν καθολικη (Ο Παλαιολογος ελυσε το σχισμα και ουσιαστικα ειμασταν καθολικοι περα απο μεγαλο πληγμα ο λαος εχασε και την πιστη στον βασιλια του κατι πολυ σημαντικο για μοναρχικα πολιτευματα)αυτο ειναι κατι που εκμεταλευτηκανε οι Οθωμανοι (Ανθενωτικοι)και εφερε τους Οθωμανους πολυ κοντα τους Λατινους (ουσιαστηκα σκαψανε τον λακο τους)
3ον με το Ελληνας και οχι με το Ρωμιος εξασφαλισανε οτι δεν θα γινει μια ακομα ανασταση Αυτοκρατοριας (οταν επεσε η Βυζαντινη εγινε η Οθωμανικη...μπορει να ηταν παλι μια νεα Αυτοκρατορια που να απειλουσε τα συμφεροντα τους)
4ον το 1922 με τον επιθετικο πολεμο με κυριο στρατο της Ελλαδος και την σιγουρη ηττα της χωρις συμμαχους για 2 λογους ισως : ο ενας ειναι οτι ο Κεμαλ ειχε πεισει οτι θα κανει την Τουρκια κουμμουνιστκο κρατος ο αλλος οτι μπορει να ηταν στημενο το παιχνιδι εξαρχης..γιατι στην μαχη του Αλι βεραν πολλοι Δκτες την φυγομαχησανε.
Οπως και να εχει αυτος ο πολεμος στερησε 2 μεγαλα κομματια του Ρωμαικου Κρατους και ποια ειναι αυτα? η Σμυρνη και ο Ποντος υπογραφοντας την γενοκτονια του απο τον Βενιζελο ή Βενιζαελ οπως με εχουνε πει.
Ετσι πλεον ο Ρωμιος εγινε Ελληνας και παλι αρχισε να λεει μετα την Σαμοθρακη αρχιζει το χαος ενω σαν ρομιος ελεγε μετα την Καπαδοκια αρχιζει το χαος ;)
Πιστευω σας κουρασα γιατι στην αναγνωση εως τωρα γιατι ειμαι πολυ αγραμματος αλλα θα σας παρακαλεσω να συνεχισετε για να σας δωσω να καταλαβετε αυτο που πιστευω εγω γιατι υπαρχει η διχονοια του Ρωμιου και του Ελληνα σημερα

Και κατι για προβληματισμο
Το Ρωμαικο ανατολικο κρατος υπο μια ηγεσια εμεινε μεχρι το 1204 οι Αλεξανδρινές (υπο την υγεσια του )κατακτησεις για 10 χρονια μετα γιναν Ελληνιστικα βασιλεια που αλληλοπολεμουσανε αντι να συνεργαζονται(κατι που οι Ρωμαιοι το εκμεταλλεύτηκαν στο επακρο)
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΕΡΙΣΤΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μέλος
Μέλος
 
Δημοσ.: 53
Ἐγγραφή: Πέμ 13/11/2008 02:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό ΑΓΓΕΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ » Τρί 06/01/2009 00:56

Δεν ειναι κακο βρε παιδες να λεγόμαστε και Ρωμιοί αν αυτο μας εκφράζει!!Επειτα ερχεται και ο Ελλην !!!!
Τοσα χρόνια ιστορίας πως μπορούμε να τα διαγράψουμε μονο μιας;;Ρωμιοί Ελληνες Γραικοι κ.α Εκφραζουν την πολύχρονη ιστορία του Λαού μας!!!
Οπότε ας μην αγχΩνεστε δεν θα σας πυροβολήσουν επειδή δηλώνετε πιθανον Ρωμιός!!!
Διόνυσος
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΑΓΓΕΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
 
Δημοσ.: 517
Ἐγγραφή: Τρί 27/03/2007 18:24
Τοποθεσία: Λάρισα

ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΜΩΝ » Πέμ 09/04/2009 10:35

Τω καιρώ εκείνω, ένας στυγερός δολοφόνος μαζί με τη μητέρα του την αγία Ελλένη, μάζεψε ένα στρατό από δούλους και τους υποσχέθηκε την ελευθερία τους. Έφτιαξε και ένα λάβαρο, ένα σταυρό με την επιγραφή <Εν τούτω νίκα> και συνομώτησε εναντίον του κατεστημένου. Οι Δούλοι πολέμησαν σκληρά και με μεγάλη λύσσαγια την ελευθερία τους και νίκησαν, ας είναι καλά ο σταυρός.
Δεν ξέρω για ποιο λόγο πήρε μαζί του και γυναικόπαιδα και εγκατεστάθηκε στο επτάλοφο Βυζάντιον. Εκεί η ιεαρρχία είχε το απάνω χέρι και τον εξαγίασε. Από Κωνσταντίνος ο μέγας έγινε άγιος Κωνσταντίνος διότι <ο σκοπός εξαγιάζει τα μέσα> Επειδή όμως η Χριστιανοσύνη δεν κατόρθωσε να εκμηδενίσεισει τη δουλεία εσκεύτηκε να μας κάνει όλους δούλους με το εξής κόλπο: Εις το όνομα του πατρός και του ύιού και του αγίου πνεύματος,βαπτίζεται ο δούλος του θεού Ντόντος. Αργότερα πάλι: Νυμφεύεται ο δούλος του θεού Ντόντος τη δούλη του θεού Μπέμπα... και τελικά : Ανάπαυσον τον δούλον σου Δέσποτα.
Ο μόνος Έλληνας αυτοκράτωρας του Βυζαντίου ήταν ο Ιουλιανός ο παραβάτης ο οποίος παρατήρησε ότι τριακόσια χρόνια πέρασαναπό την ίδρυση της Κωνσταντινουπόλεως χωρίς κανένα επιστημονικό ή φιλοσοφικό επίτευγμα ενώ επί Ελληνιστικής εποχής εγένετο κάθε 30 χρόνια. Προσπάθησε να επαναφέρει τον πολυθεϊ σμό αλλά εις μάτην.
Από εκείνη την εποχή μέχρι σήμερα η θρησκεία είναι καλά επαγκιστρωμένη και συνεράζεται με το κατεστημένο λέγοντας: Τρίψε μου την πλάτη να σου τρίψω την δική σου.
Αντε τώρα να βρεις το δίκαιό σου
Για τους Βυζαντινούς η λέξις Έλλην θεωρείτο ΄ύβρις ακόμη και σήμερα. Κανένας κατακτητής δεν λεηλάτησε την Εκλλάδα όσο το Βυζάντιον
Δάμων
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΜΩΝ
 

ΡΩΜΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

Δημοσίευσηἀπό ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΜΩΝ » Παρ 10/04/2009 02:41

[quote][/quote] ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΠΟΥ ΜΟΥ .ΝΟΙΞΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΑΣΧΗΜΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟ ΡΩΜΙΟΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΡΩΜΙΑ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΜΩΝ
 

Προηγούμενη

Ἐπιστροφὴ στην Βυζαντινοί & Ρωμιοί



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Δεν ὑπάρχουν ἐγγεγραμμένα μέλη καὶ 1 ἐπισκέπτης

cron