ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΨΥΧΡΟΥ

Θέματα ποὺ δὲν ἀνήκουν σὲ μία ἐκ τῶν ἀνωτέρω ἐπιστημονικῶν κατηγοριῶν

Δημοσίευσηἀπό ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ » Τετ 20/12/2006 16:58

<<Στης Σελήνης το αρχαίο πηγάδι
εκεί που το όνειρο ζεί...>>
(Αλκίνοος Ιωαννίδης <<Αρετούσσα>>)


ΟΝ είναι το μόνον Απόλυτον,το οποίο υπάρχει στην Τελειότατη και Υπέρτατη μορφή του ως ΕΝ.Η αντανάκλασή του ΟΝΤΟΣ εν τω Γίγνεσθαι του ΜΗ ΟΝΤΟΣ εκδηλώνει την Ύπαρξή του ως ΠΑΝ.Και εφόσον εκδηλούμενο κινείται ως Γίγνεσθαι εντός του ΟΝΤΟΣ μορφοποιείται εν τω κύκλω του Αεί Κινούντος ώς Αεί κινούμενον.Το σημείον ενώσεως και μεθέξεως του ανθρώπινου και πολυδιάστατου σημείου αναφοράς αισθητών συλλογισμών με την Υπερκόσμια Δομή του Υπερβατικού αλλά και ταυτοκοσμικού παράλληλου Λόγου,
είναι το Ιδεόγραμμα <<Ο>> που συμβολίζει τον Αεί ρέζων Κύκλο των όντων,αλλά ταυτόσημα δηλώνει το άχραντο και απλό Όραμα του Όντος που τοπολογεί τα όντα και συνθέτει το <<Ο>> της Μνημοσύνης στον Οργανικό Άνθρωπο,εντός των 7 κυτταρικών μυοκυψελών του Μηρού ή την παράδοση της εξιστόρισης των Ομηρικών Επών -κυρίως σε χθόνιο καθοδικό επίπεδο-,ενώ σε ενδοκοσμικό και υπερβατικό επίπεδο ο κύκλος αυτός συμβολίζεται ως <<στέφανος της Ζωής>> και εδρεύει εντός των 12 κυτταρικών μεταλλικών αλάτων του κωνοειδούς αδένος του Κοναρίου,στο κέντρο του οποίου αντανακλάται η <<Ει-κόνα>> του Υπερκόσμιου αρχικού <<Πρώτου Ψυχρού>> το οποίο εκπορεύει τον εκδηλούμενο Τρισυπόστατο Ήλιο του <<Πρώτου Πυρός>>,του οποίου είμεθα οι Ακτίνες Φωτός.
Η αντανάκλαση αυτή απεικονίζεται στο Ιδεόγραμμα <<Κ>> και συνδέεται με την συστολή και διαστολή της κόρης των ματιών(-οι οποίοι διαφέρουν από τους οφθαλμούς),αλλά και με την κάθοδο και άνοδο της Ελευσίνιας Κόρης Φερσέφασσας-Περσεφόνης,η οποία διά της υφάνσεως και ξευφάνσεως του πέπλου της φέρει το ηλιακό φώς στην χθόνα,η οποία το αντανακλά,για να το πάρει εν συνεχεία η Σελήνη και να το
αποστείλει πίσω στο Σύμπαν.
Η Ιλιάδα σχετίζεται με την Σελήνη ή Σελαναία,ενώ η Οδύσσεια με τον Ήλιο,όπου η αντίθεση των δύο δημιουργεί την πολικότητα του αιθερικού των ψυχών,καθώς μιλάμε περί δύο ψυχών:Μία εντός και μία εκτός...
Το ΚΕΝΟ φυσικά δεν υφίσταται,παρά μόνο ως αντανάκλαση του ΟΝΤΟΣ εν τω ΜΗ ΟΝ κι αντίστροφα,καθότι σύνδεσμος κινήσεως <<εντός και εκτός>> των δύο καταστάσεων αποτελεί η Οπή μετάβασης του <<Ο>> και Ουσία συνδέσμου των δύο πεδίων το <<Ε>>,όπου συνδέει τις έννοιες:
Α Ε ΩΝ (ΑΕΙ ΟΝ) - ΕΙ Κ ΩΝ - Κ ΕΝ Ο,κι αντίστροφα,όπου:

Α=ΧΑΟΣ ή η Απόλυτη Μονάς του Αρχικού Πρώτου Ψυχρού ή Πρώτου Αιθέρος (1).
Ε=Το Τρισυπόστατο Κοσμογονικό Φώς του Πρώτου Πυρός (5).
ΩΝ=Το Κοσμικό Ωόν,όπου Ω=(27) και Ν=(50),ανάλογο του αθροίσματος του συνόλου των εδρών των στοιχείων,αλλά και των Αργοναυτών που εκστρατεύουν με προορισμό το Χρυσόμαλλο Δέρας.
Ι=Κάθοδος Κοσμικού Υιού (10)
Κ=Αντανάκλαση Φωτός ή Κόρη (20).

Άλλωστε και οι θεολόγοι υποστηρίζουν ότι
<<Είμεθα κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν>>
ή κατά τον ΑΡΡΙΩΝΑ <<ΕΤΟΠΙΑ Α'>>:

<<ΟΝ δεν ΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς ΑΝΘΡΩΠΟ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ δεν ΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς ΑΝΘΡΩΠΟ
ΣΥΜΠΑΝ δεν ΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς ΑΝΘΡΩΠΟ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΝ
ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ
Ανθρωπότητα ΕΙΝΑΙ μέρος ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Έθνη και Κράτη ΕΙΝΑΙ τα ΑΚΡΟΔΑΚΤΥΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙ
ΕΝΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝ>>.

Τέλος,<<ΑΚΑΣ>> στα Θιβετιανά σημαίνει <<ΑΙΘΗΡ>>,
επομένως και τα ΑΚΑΣΙΚΑ ΠΕΔΙΑ στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ονομάζονται ΑΙΘΕΡΙΚΑ ΠΕΔΙΑ.Και κατά τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ο ΑΙΘΗΡ αποτελεί την ΠΕΜΠΤ-ΟΥΣΙΑ των 4 Στοιχείων,όπου ΟΥΣΙΑ=Εκπόρευσις του ΌΝΤΟΣ με σκοπό την <<εν δυνάμει>> ή <<Εντελεχή>> δημιουργία των όντων,μεταβαίνοντας από του <<Πρώτου Ψυχρού>> στο <<Πρώτο Πύρ>>,δημιουργόντας τη ΖΩΗ,της οποίας η βασική εκδήλωση και έκφραση είναι το ΦΩΣ...



Ο βασικός συμπαντικός δυϊσμός μπορεί να εντοπιστεί εις τις διαφορές ψυχρού - πυρός και ανάμεσα αυτών
υγρού - ξηρού.Υπάρχουν τα 4 στοιχεία που διαρκώς γίγνονται αλλά είναι πάντα τα ίδια και απορρέουν και συνθέτουν την αιθερική πεμπτουσία βάση της συμπαντικής ορμής: έρ(ο)ως εκδηλωμενης ώς Φιλότις ή ώς Νείκος.




Όταν δεν υπάρχει γύρω μας τίποτα αληθινό, πώς να υποψιαστούμε ότι όλα είναι ψεύτικα;
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
Αστερίων
 
Δημοσ.: 2320
Ἐγγραφή: Τετ 29/03/2006 19:02
Τοποθεσία: Π Ο Λ Ι Τ Ε Ι Α

Ἐπιστροφὴ στην Ἄλλα ἐπιστημονικὰ θέματα



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Δεν ὑπάρχουν ἐγγεγραμμένα μέλη καὶ 1 ἐπισκέπτης