Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Θέματα ποὺ δὲν ἀνήκουν σὲ μία ἐκ τῶν ἀνωτέρω ἐπιστημονικῶν κατηγοριῶν

Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Σάβ 15/01/2011 05:07

Εἰκόνα
Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον
Τι να πει κανείς για αυτό το βιβλίο που ήταν θέμα συζητήσεων μεταξύ ερευνητών... Ένα βιβλίο που δημιούργησε μεγάλη παρά-φιλολογία σχετικά με τον συγγραφέα του και το περιεχόμενο του που στηρίχθηκε πάνω στο ΟΡΓΆΝΩΝ ΌΡΓΑΝΟ του παν-επιστήμονα Αριστοτέλη...Από το βιβλίο λείπει η σελίδα 202.
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Γιώργος Λευκοφρύδης ήταν ένας δικηγόρος στο επάγγελμα, ερασιτέχνης όμως ερευνητής της αρχαίας ελληνικής γραμματείας ο οποίος όπως μας πληροφορεί στον πρόλογο του έργου του, στις αρχές του 1960 διαβάζοντας τα έργα του Πλούταρχου, έφτασε και στο «Περί του Έψιλον εν Δελφοίς» το οποίο ήταν μια προσπάθεια του αρχαίου ιστορικού να ερμηνεύσει την σημασία του γράμματος «Ε» στην προμετωπίδα-αέτωμα του Μαντείου των Δελφών. Το γράμμα «Ε» βρισκότανε ανάμεσα στις προτάσεις «Γνώθι σαυτόν» και «Μηδέ άγαν» οι οποίες περικλείονταν σε ένα αμβλυγώνιο ισοσκελές τρίγωνο το οποίο αντίκριζαν όλοι οι επισκέπτες του Μαντείου..
Όταν τελικά κατάφερε να εντοπίσει και να μελετήσει το έργο, απογοητεύτηκε καθώς θεώρησε πως οι ερμηνείες του «Ε» πού παρέδιδε ο Πλούταρχος ήταν τουλάχιστον φτωχές ή άστοχες (μετά κατάλαβε πως ήταν «εν μέρει» όλες σωστές αλλά «εν μέρει»!)
Οπότε αποφασίζει ο ίδιος να αφιερώσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην μελέτη του συνόλου της αρχαίας ελληνικής γραμματείας ώστε να διερευνήσει εάν κάποιο άλλο αρχαίο έργο περιείχε περισσότερες πληροφορίες – ερμηνείες για το περίφημο πια «Έψιλον».
Αυτή η προσπάθεια κράτησε περίπου 10 ολόκληρα χρόνια, όταν έφτασε πια να μελετήσει και τα κείμενα του αρχαίου φιλόσοφου Αριστοτέλη και συγκεκριμένα το πιο δύστροπο από αυτά, το «Οργάνων όργανον», δηλαδή το σύγγραμμα του Αριστοτέλη περί .. «Λογικής».
Το 1969 με 1970 λοιπόν, πάει στην Εθνική βιβλιοθήκη και αρχίζει την μελέτη του τότε τουλάχιστον δυσεύρετου βιβλίου, σύντομα καταλαβαίνει πως το «Οργάνων όργανον» δεν διαβάζετε απλά σε μια βιβλιοθήκη – οπότε ξεκινά επαφές με το Βρετανικό συμβούλιο για να του δοθεί ένα αντίγραφο από το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (θυμηθείτε το TLG ακόμα δεν υπάρχει όπως επίσης και οι «προσωπικοί Η/Υ») πράγμα που ύστερα από πολύ κόπο, καταφέρνει!
Από το 1970 λοιπόν και για τα επόμενα 4 και πλέον χρόνια, ο Λευκοφρύδης αρχίζει μια συστηματική ή καλύτερα εξαντλητική μελέτη αυτού του βιβλίου (15 φορές ανάγνωση, μετάφραση λέξη προς λέξη, γραμμή προς γραμμή, παράγραφο προς παράγραφο, σελίδα προς σελίδα..) ώστε τελικά να καταφέρει να το μεταφράσει για πρώτη φορά στην Νεοελληνική γλώσσα όπως ισχυρίζεται.
Το «Οργάνων όργανον» όπως καταλαβαίνετε λοιπόν ήταν ένα δύσκολο βιβλίο, βλέπετε ανά 10 με 15 στοίχους ο Αριστοτέλης φαίνεται πως τοποθετούσε ορισμένες προτάσεις που δεν είχαν νόημα. Οι φιλόλογοι θεωρούν ότι επρόκειτο για διαλείψεις λόγο γήρατος ή εξυπηρετούσαν διδακτικούς σκοπούς προς τους μαθητές του φιλόσοφου -για τον Λευκοφρύδη αυτές ακριβώς οι προτάσεις λόγο τις συχνής τους επανάληψης (10 – 15 στοίχους την φορά) υποδείκνυαν την ύπαρξη κάποιου μυστικού κώδικα που ηθελημένα είχε τοποθετήσει στο έργο αυτό ο μεγάλος αρχαίος φιλόσοφος!
Αυτή η ιδέα του Λευκοφρύδη, μετατράπηκε σταδιακά σε «μανία» και για αυτό αφιέρωσε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα στην μελέτη και αποκρυπτογράφηση αυτού του έργου ή κώδικα όπως ο ίδιος πλέον πίστευε, ξεχνώντας πια την ερμηνεία του «Έψιλον εν Δελφοίς» από την οποία είχαν όλα ξεκινήσει μια δεκαετία πρωτύτερα -στο τέλος βέβαια, ο συγγραφέας δίδει και την δικιά του πια ερμηνεία αυτού του συμβόλου όπως προκύπτει από την υποτιθέμενη αποκωδικοποίηση του Αριστοτέλη.
Η αποκωδικοποίηση βασίζεται σε ένα πολύπλοκο και αμφίβολο αμάλγαμα διαφόρων μεθόδων, άλλοτε ερμηνεία του αυθεντικού κειμένου, άλλοτε αναδιάταξη των λέξεων, απαρίθμηση τους, σχεδιασμούς επί χάρτου (κυριολεκτικά), εφαρμογή μαθηματικών κανόνων που θεωρεί ότι δίδει ο Αριστοτέλης, ελεύθερη ερμηνεία συμβόλων της Γραμμικής, ερμηνεία χιαστή, λογικούς πρωτότυπους συνειρμούς όπου δεν μπορεί να συνεχίσει, αλληγορία (με βάση τις μεθόδους του Ντένικεν) κ.α.
Ο γνωστός από την υπόθεση των Έψιλον Γκίολβας ισχυριζόταν όσο ζούσε, πως γνώριζε τον Λευκοφρύδη. Έλεγε πως ο τελευταίος ήταν δικηγόρος των "Έψιλον" και πως ότι έγραψε στο «Στα-Γύρο» ήταν ουσιαστικά γνώση των "Έψιλον".
Σε αυτά τα πλαίσια λοιπόν κινήθηκε ο Λευκοφρύδης. Μελέτησε, πίστεψε, ενθουσιάστηκε, οργάνωσε εκδηλώσεις για τις «ανακαλύψεις» του και στο κλίμα εκείνης της εποχής (Ντένικεν, ΑΤΙΑ, Θεωρεία των Αρχαίων Κοσμοναυτών..) βρήκε ακροατήριο και μια μικρή αναγνώριση, καταχώρησε τα πνευματικά δικαιώματα του έργου του (δίνονται τα 163/18-3-1977 Ε.Β.Ε. και 184/24-3-1977 *Ε.Β.Ε.) και πικράθηκε λίγο αφού τα ΜΜΕ της εποχής τον ειρωνεύονταν..
Στο τέλος .. έσβησε άδοξα - αλλά ο Χρόνος εκτίμησε τον κόπο (16 χρόνια αδιάκοπης μελέτης!) αυτού το μοναχικού ανθρώπου, έτσι σήμερα όλοι μιλούν για αυτόν και τον θυμούνται.

Διαβάστε το εδώ:http://olixnos.blogspot.com/2011/01/blog-post_14.html
πρώην μέλος
 

Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ » Σάβ 15/01/2011 10:33

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΕΛΙΚΑ.
Μόλις χθες βράδυ συζητούσαμε κάποιοι φίλοι για τα κρυφά μηνύματα και τους κώδικες
που περιέχουν τα βιβλία των αρχαίων προγόνων μας .Αφορμή ήταν το τελευταίο βιβλίο-επιστολή του Μηχαήλ Ρώσσου προς τον αξέχαστο μας Δάσκαλο Ιωάννη Φουράκη,
«ΠΥΡΕΣΤΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΕΛΛΑΣ» ,για το οποίο θα πρέπει επίσης να συζητήσουμε σε κάποια φάση. Αναφέρθηκα χθες βράδυ για πολλοστή φορά και στο βιβλίο του Λευκοφρύδη …και να που πρωί –πρωί το βρίσκω μπροστά μου….

Να είσαι καλά Γεράσιμε

Ένα από τα πρώτα βιβλία που έπεσε στα χέρια μου πριν από 10 χρόνια και αυτή την στιγμή το ποιο ταλαιπωρημένο από τις πολλές φορές που το έπιασα στα χέρια μου
σε μια προσπάθεια να φτάσω όσο πιο βαθιά γίνετε στη σκέψη του συγγραφέα.
ΕΚΔΌΣΕΙΣ « ΚΑΘΕΔΡΑ» Θεσσαλονίκη 2000.
Ακολούθως το βρίσκω ξανά σε κάποιο βιβλιοπωλείο της Αθήνας και το αγοράζω σε
μια προσπάθεια να περισώσω το πρώτο αφού όπως είπα από την πολλή χρήση άρχισαν να φθείρονται οι σελίδες του.
Αυτό δεν γράφει στο εξώφυλλο ούτε εκδοτικό οίκο , ούτε έτος έκδοσης .


Αυτό που εσύ έχεις στο http://olixnos.blogspot.com/2011/01/blog-post_14.html
φαίνεται να είναι το πρωτότυπο Σ’ευχαριστώ γι’αυτό.

Θα το κατεβάσω και θα το φυλάξω στο αρχείο μου. Όσων αφορά την σελίδα 202 η οποία λείπει θα δω σε ποια σελίδα συμπίπτει με αυτά που έχω και θα την παραθέσω.
Πολλοί θέλουν το καλό μας
Μην τους αφήσετε να μας το πάρουν !!!!!!!
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
 
Δημοσ.: 782
Ἐγγραφή: Δευ 25/02/2008 10:02

Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ » Σάβ 15/01/2011 16:39

Γεράσιμε η σελίδα που λείπει είναι μέρος της σελ.191 στο δικό μου βιβλίο.
...Ακριβείς αντιγραφή εκτός από το πολυτονικό.

Σελ. 202……Επιμενίδης-τώρα-ο Κρητικός – μάγος και
«θεοργός» - όπως και ο προηγούμενος: έδρασε γύρω
στα 500 πρό Χριστού. Αναφέρονται ταονόματα
των γωνιών του. Σε κάποια περίοδοτης ζωής του,
μπήκε σ’ ένα σπήλαιο κάποιουκρητικού βουνού
–και κοιμήθηκε …57 χρόνια!(«μόνο»).Όταν
μαθεύτηκε το γεγονός (;!) –αυτό-«θαυμαστηκε»
απ’ όλους τους Έλληνες -& τοναποκάλεσαν «αν-
θρώπων τον θεοφιλέστατον»!Το σώμα του ήταν
«κατάστικτο» (τατουάζ) απόΧΡΗΣΜΟΥΣ –τότε
«βγήκε» ο όρος «επιμενίδειον Δέρμα». Είχε – η Ψυ-
χή του- την ικανότητα – να –εγκαταλείπη – το
σώμα –του- για- όσο-καιρό- ή θ ε λ ε (: η ψυ-
χή)- και να…ξαναγυρίζη σ’αυτό! Τον κάλεσαν
οι Αθηναίοι – για να τους «κ α θ ά ρ η» = να
τους «ξεπλύνη» από το «Κυλώνειον Άγος»: είχαν
σκοτώσει κάποιον- βίο και πολιτεία-Κύλωνα-
αλλά παραβιάζοντας το ιερό κάποιου θεού, ο-
που ο Κύλωνας είχε καταφύγει σαν ικέτης-κι έ-
τσι είχαν «μιανθεί»! τους «εκάθαρε» λοιπόν, ο Ε-
πιμενίδης. Μετά τον θάνατό του το «σώμα» του το
φύλαξαν οι Λακεδαιμόνιοι- ΔΕΝ ξέρουμε- που
«κι αν έ λ υ ω σ ε».Ο τρίτος, τώρα,- ο Ερμότι-
μος ο κλαζομένιος – Έλληνας και Φιλοσόφος κι
αυτός – όπως και οι δυό προηγούμε-
σελ.203…
νοι – Δεν ξέρουμε αν………….
Πολλοί θέλουν το καλό μας
Μην τους αφήσετε να μας το πάρουν !!!!!!!
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
 
Δημοσ.: 782
Ἐγγραφή: Δευ 25/02/2008 10:02

Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ » Σάβ 15/01/2011 17:13

ΟΡΓΑΝΟ.doc
(194 KiB) Ἔχει μεταφορτωθεῖ 420 φορές
Πολλοί θέλουν το καλό μας
Μην τους αφήσετε να μας το πάρουν !!!!!!!
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος
 
Δημοσ.: 782
Ἐγγραφή: Δευ 25/02/2008 10:02

Κοσμοσκάφος Στάγυρο Έψιλον

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Κυρ 16/01/2011 01:01

Σε ευχαριστώ για την σελίδα Δημήτρη!
Η ιστορία που αναφέρει τον Επιμενίδη τον κρητικό "μάγο"... έχω κάτι στο μυαλό μου, κάτι μου θυμίζει και θα το μοιραστώ μόλις βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη και φυσικά έχω τον χρόνο.
Επειδή έχω ασχοληθεί με την ιστορία και την μυθολογία της νοτίου Αμερικής, αυτό που σκέφτομαι έχει σχέση με τους Τολτέκους σαμάνους ή "μάγους"...
Συγνώμη που δεν συνεχίζω αλλά δεν έχω χρόνο τώρα. Απλά οι παραλληλισμοί που μπορούν να γίνουν με τους σαμάνους και με φαινόμενα όπως ο Απόλλων ο Τυανεύς, ή αλλιώς "Ανεξίκακος", είναι πολλοί και ίσως καταλάβουμε κάποια πράγματα εμείς οι πιο αμύητοι.
πρώην μέλος
 


Ἐπιστροφὴ στην Ἄλλα ἐπιστημονικὰ θέματα



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Δεν ὑπάρχουν ἐγγεγραμμένα μέλη καὶ 1 ἐπισκέπτης

cron