Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ.

Συζήτηση γιὰ διάφορα θέματα

Δημοσίευσηἀπό ΝΙΚΟΛΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ » Πέμ 07/07/2005 23:39

...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡOΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΠΑΘΗΤΙΚΟΥΣ" ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://www.greekparliament.gr
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΝΙΚΟΛΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Παλαιό μέλος
Παλαιό μέλος
 
Δημοσ.: 1372
Ἐγγραφή: Πέμ 17/01/2002 02:28
Τοποθεσία: ΝΑΟΥΣΑ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΕΛΛΑΣ

Δημοσίευσηἀπό ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ » Παρ 08/07/2005 13:15

Επειδή πολυς λόγος - κι οχι τυχαια γίνεται- για την μη περιθωριοποιηση, και την ελευθερια της επιλογης και αλλα πομπώδη, για τις "Λουκιες"..μονο μια απορια εχω.
Η απορεία μου συνίσταται στο ότι. Ο άνεργος, νεος, η ο απολυμμένος, η ο συνταξιουχος εχουν δικαιωμα επιλογής? Εχουν ιση μεταχείρηση? Μπορουν να επιλέξουν τον γιατρο της επιλογης τους π.χ.? Ελεος πια!
Αιδως Αργείοι κι ας σταματήσει ο στρυθοκαμηλισμος, και η τεχνηέντως ευημερουσα και ελευθερη κοινωνια!!!!
Στο κατω κάτω συνεδρια εχουν αποφανθει οτι η πουστια ειναι επίκτητη. Κάποιες περιπτωσεις φυσικης ατελειας, θάπρεπε να αντιμετωπιζονται ως ασθενεις, οπως ο παιδικος διαβήτης κλπ.Οι υπόλοιποι που πουλησαν το σώμα και τη ψυχή τους κυριολεκτικά στον διάβολο, μονο και μόνο για να θεωρηθούν μοδατοι, η για να μπουν στα κυκλώματα της "οικονομισιας" γιατι θεωρουνται αδυναμες κοινωνικες ομαδες?
Θελουν και επίδομα μητρότητος και γαλουχιας ελεγε ενΑ καποιΟ Χατζηστεφανου/η/το

Ας μην πω αλλα γιατι θα παρεκτραπω υβριστικά κι ασχημα και σεβομαι τη σελίδα.
ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Μέλος
Μέλος
 
Δημοσ.: 75
Ἐγγραφή: Τετ 24/09/2003 22:53

Δημοσίευσηἀπό ΖΥΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ » Παρ 08/07/2005 23:23

Το παρακάτω κείμενο είναι από την εφημερίδα "Athens Voice" ,8-13 Ιουλίου.


Ο κόσμος πρέπει επιτέλους να
αδιαφορήσει για το who fucks whom.
GAYPRIDE
Της Σώτης Τριανταφύλλου


Παρατηρώντας την παρέλαση και τις φιέστες των γκέι στους δρόμους του Παρισιού,σκεφτόμουν κάτι που σκέφτομαι συχνά,δηλαδη συνέχεια:ο κόσμος μας διατηρεί πεισματικά τη νοοτροπία του μισσαλόδοξου χωρικού.
Η λεγόμενη ημέρα της Gay Pride δεν θα έπρεπε να υπάρχει:η <<υπερηφάνεια>> ,η αξιοπρέπεια,ο σεβασμός,οφείλουν να θεωρούνται δεδομένα.Η παρέλαση δεν χρειάζεται δημοσιογραφικές περιγραφές:οι περισσόερες παρελάσεις-στρατιωτικές,ανθοκομικές και αποκριάτικες-είναι εξ ορισμού, κιτς ΄ οι γιορτές των γκέι δεν πάνε πίσω.Πάνε μάλλον μπροστά ,καθώς,εξ αιτίας του εξοστρακισμού τους από την κοινωνία της τεκνογονίας,οι γκέι έχουν οργανωθεί σε κοινότητα με αλλοπρόσαλλα γούστα,υπερβολλικές χειρονομίες,ιδιότυπο γλωσσικό ιδίωμα και χιούμορ.Η <<κοινότητα>> δεν έχει καμία ομοιογένεια΄αυτό εξυπακούεται.Παρατηρείται μεγάλη ποικιλία τρόπων ζωής,όπως συμβαίνει και στον χώρο των ετεροφυλοφίλων΄η διαφορά έγκειται στο οτι δεν τίθεται ζήτημα παρέλασης των straight μιας και το λέει η λέξη:Οι straight είναι straight,ίσιοι,σωστοί,κανονικοί.Δεν έχουν ανάγκη από αναμνηστικές επετείους σχετικές με την σεξουαλική τους ζωή.Οι γκέι-παρά την εξουσία που έχουν αποκτήσει εν τη ενώσει-αντιμετωπίζονται ακόμα ως οι <<μη κανονικοί>>.Και είναι αλήθεια ότι,κατά καιρούς,ακριβώς λόγω της μυστικότητας και του στίγματος που επιβαλλόταν στην ομοφυλοφιλία,κατέφυγαν σε ακρότητες.Αν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε σε ακρότητα το μηχανικό σεξ στο πάρκο.Δεν ξέρω πως μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε.
Όμως,δεν έφτασε επιτέλους η ώρα να τελειώνουν όλ αυτά και να ζει κάθε άνθρωπος όπως επιλέγει.Δεν είναι λιγάκι ντροπή μας να <<γιορτάζουμε>> την ημέρα των ομοφυλοφίλων και την ημέρα των γυναικών;Και μάλιστα,με αφορμή αιματηρά γεγονότα του παρελθόντος;Δεν είναι καιρός να τελειώνουμε με τις μάυρες γιορτές;Αν πρόκειτε να ψάχνουμε ευκαιρία για παράτες,πανηγυρισμούς και μνημόσυνα,ας θεσπίσουμε και μία ημέρα των αντρών.Man Parade.Να μην μένει κανείς παραπονεμένος.Τα πράγματα μου φαίνονται απλά.Μερικοί άνθρωποι είναι ετεροφυλόφιλοι,άλλοι ομοφυλόφιλοι,άλλοι πάλι είναι αμφισεξουαλικοί΄υπάρχουν μάλιστα αρκετοί που δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω.Όλες αυτέ οι ομάδες έχουν ίσα δικαιώματα,ή τουλάχιστον πρέπει να έχουν.Αυτή η κοινωνική αξία εμπεριέχεται στο habeas corpus΄και χρονολογείται από το 1679.Το σώμα μας μας ανήκει.Πράγμα που σημαίνει οτι δικαιούμαστε να το χρησιμοποιούμε όπως μας κατεβαίνει,όπως μας καπνίσει,όπως μας την καρφώσει και τα λοιπά.Ας μην αραδιάσω συνώνυμα.Είμαστε ελέυθεροι να ζούμε ως ομοφυλόφιλοι,ως αμφισεξουαλικοί,ως αυνανιζόμενοι΄όπως είμαστε ελεύθεροι να αποφασίσουμε αν και πότε θα γίνουμε γονείς.Οι μη αναπαραγωγικές σχέσεις και οι εκτρώσεις συνιστούν απόρροια του habeas corpus ΄το κράτος δεν έχει καμία δικαιοδοσία στα κρεβάτια και στις κοιλιές των ενήλικων ανθρώπων.
Οι οργανώσεις των ομοφυλοφίλων-ανατριχιάζω στην ιδέα της <<οργάνωσης>> ομοφυλοφίλων και της <<οργάνωσης>> γυναικών-προβάλλουν φέος,εμτονότερα από κάθε άλλη χρονιά,το αίτημα γάμου.στην Γαλλία ,όπου εδώ και έναν αιώνα το κράτος είναι ανεξάρτητο από την εκκλησίατο <<αίτημα>> εξετάζεται μόνον από τους πολιτικούς και την κοινή γνώμη΄ότι ψελίζουν οι παπάδες το ακούει το εκκλησίασμά τους και κανείς άλλος.Έτσι νομίζω ότι σύντομα-όχι αμέσως ,αλλά σύντομα-θα επιτραπεί ογάμος ανάμεσα σε ομοφυλοφίλους,πράγμα που δικαιούνται,εφόσον το ζητούν.Οπωσδήποτε θεωρώ το γάμο θεσμό που προστατεύει τα χριστιανικά ήθη και τις περιουσίες,που διαιωνίζει τις οικογένειες και εγκλωβίζει τα άτομα σε άχαρες συλλογικότητες΄πιστεύω οτι ο γάμος είναι όπως ο στρατός και η Εκκλησία:ένας ακόμη τρόπος να επιβιώνει το σύστημα της ιδιοκτησίας.Όμως,αν κάποιος θέλει να παντρευτεί,με ποιό δικαίωμα τον εμποδίζουμε;Το επιχείρημα των πολέμιων του γάμου ανάμεσα σε γκέι άτομα είναι ότι προαναγγέλεται το τέλος της αναπαραγωγής του είδους ΄ ότι απειλούνται οι αξίες της κοινωνίας ότι πρόκειται για κάτι τόσο σκανδαλώδες που θα αφρίσουν οι ορθώς σκεπτόμενοι.Δυστυχώς,δεν απειλείται τίποτα:το κοινωνικό σύστημα φαίνεται αλώβητο΄αφομοιώνει και τιθασεύει τα πάντα.Οι γκέι που ζητούν ελευθερία του γάμου,έχουν στην πραγματικότητα ανάγκη από στέγη ,τροφή και προστασία΄από σεβάσμια θέση στην ευρύτερη κοινωνία.Το να είσαι γκέι δεν σημαίνει πως έχεις επαναστατήσει κατά της καθεστηκυίας τάξης΄εξυπακούεται κι αυτό.Μεγάλο μέρος της γκέι κοινότητας εμφορείται από εξαιρετικά συντηρητικές ιδέες και αναπαράγει τα κοινωνικά πρότυπα με εντυπωσιακή πίστη και αφοσίωση.
Εν κατακλείδι:για να σταματήσουν οι γελοιότητες -transsexual και τραβεστί τσίρκα-ο κόσμος πρέπει,επιτέους να αδιαφορήσει για το who fucks whom.Έχουμε σοβαρότερες δουλειές από το να χώνουμε τη μύτη μας στην σεξουαλική ζωή των άλλων.Τα ομόφυλα ζευγάρια που θέλουν να παντρευτούν,πρέπει να παντρευτούν΄με την ευχή μας.Ας παντρευτούν στον Αι-Γιάννη τον Λουμπαδιάρη,στην Κρύπτη της Φιλοθέης,στη Μητρόπολη ,σκασίλα μας.Ή ας συγκατοικούν έχοντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που προβλέπει ο νόμος για τους συζύγους.Αν μία τέτοια διευθέτηση κάνει τους ανθρώπους πιο ήρεμους και πιο ευτυχισμένους,δεν βλέπω κανέναν λόγω να τους την στερεί κάθε παπάς ή κάθε πολιτικάντης.Όσο για μένα,παρακολουθώ άπασες τις θρησκευτικοπολιτικές τελετουργίες με κανίβαλη διάθεση:όχι οτι αυτό έχει καμιά σημασία φυσικά.Αυτό που έχει σημασία και που πρέπει να καταλάβουμε επειγόντως είναι οτι η οικογένεια σήμερα εξελίσσεται σε μια πολυσύνθετη φυλή,σε έναν κύκλο από χωρισμένους γονείς και παιδιά,χωρίς παιδιά,με ομόφυλες σχέσεις,με τριάδες,μονάδες,με ομάδες΄η οικογένεια δεν είναι πια αυτή που ήταν:το να αρνείσαι να δεις τις εξελίξεις.συνεπάγεται την νοοτροπία του μισαλλόδοξου χωρικού που προαναφέρθηκε.Η ελευθερία,η δημοκρατία στηρίζονται στην παλιά λαϊκή σοφία:περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
ΖΥΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
 

Δημοσίευσηἀπό ΖΥΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ » Παρ 08/07/2005 23:47

Το παραπάνω κείμενο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της παρούσης καταστάσεως.Δεν νομίζω πως χρειάζεται να συζητηθεί κάτι.
Απλώς υπάρχουν οι άνθρωποι που δεν επιθυμούν μία εξέλιξη των γεγονότων,όπως περιγράφεται παραπάνω,
που έχουν επιλέξει τον δύσκολο δρόμο της βελτίωσης του εαυτού τους και της κοινωνίας
και υπάρχουν και οι άνθρωποι για τους οποίους η ισοπέδωση κάθε αξίας είναι επιτακτική ανάγκη
αφού δεν έχουν καταφέρει τίποτα στη ζωή τους εκτός από το να αποτελούν άδικα
βάρη για τη Γη.
ΖΥΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Κυρ 17/07/2005 20:52

Θεσσαλονίκη


Στις αναφορές του Ευαγγελίου για τα «Σόδομα και Γόμορρα» παρέπεμψε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, σχολιάζοντας από άμβωνος την Κυριακή την πρόταση του Αλέκου Αλαβάνου για νομιμοποίηση των γάμων μεταξύ ομοφυλοφίλων.

Ο Άνθιμος, που χοροστάτησε της Θείας λειτουργίας στον εορτάζοντα ναό της Αγίας Μαρίνης, έκανε λόγο για «αναισχυντία και ντροπή» και για προτάσεις περί «θεσμοθέτησης της αμαρτίας» από τον πρόεδρο του Συνασπισμού.

«Όσοι υποστηρίζουν τη νομιμοποίηση των σχέσεων των ομοφυλοφίλων είναι 'δήθεν' προοδευτικοί. Οι ομοφυλόφιλοι διαστρέφουν την ανθρώπινη φύση με ανομολόγητες πράξεις παρά την ανθρώπινη φύση» είπε ο μητροπολίτης.

Στη διάρκεια τελετής χειροτόνησης ιερέα, μάλιστα, έπλεξε το εγκώμιο της 'ανδρικής φύσης' του χειροτονηθέντα.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=638622&lngDtrID=244
πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 06/09/2005 22:49

Οντάριο

Ουσίες που διαρρέουν από ένα χημικό εργοστάσιο ενοχοποιούνται για ένα παράξενο φαινόμενο σε μια μικρή κοινότητα του Καναδά: Τα κορίτσια που γεννιούνται στην κωμόπολη είναι πλέον σχεδόν διπλάσια από τα αγόρια.

Οι παρατηρήσεις, αναφέρει τη Δευτέρα το περιοδικό New Scientist, συνηγορούν στη θεωρία ότι ορισμένες ενώσεις μιμούνται ανθρώπινες ορμόνες και προκαλούν εκθήλυνση των εμβρύων στη μήτρα.

Η κοινότητα του Ααμτζιουνάανγκ, κοντά στο Οντάριο, βρίσκεται δίπλα στο χημικό εργοστάσιο της Sarnia-Lambton. Αν και προς το παρόν η ουσία που προκαλεί τη διαραταχή δεν έχει εντοπιστεί, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το εργοστάσιο εκμπέμπει φθαλικές ενώσεις, ενώ το έδαφος είναι μολυσμένο με εξαχλωροβενζένιο (HCB).

Και οι δύο αυτές ουσίες έχει διαπιστωθεί ότι μιμούνται τη δράση θηλυκών ορμονών. Πριν από λίγους μήνες, μάλιστα, η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε τη χρήση φθαλικών αλάτων σε παιδικά παιχνίδια, όταν νέα έρευνα έδειξε ότι τα αγόρια που εκτίθενται στις ουσίες αυτές όταν ακόμα βρίσκονται στη μήτρα έχουν μικρότερα πέη και άλλα χαρακτηριστικά εκθήλυνσης.

Σύμφωνα με την Δρ Κονστάνζ Μακένζι του Πανεπιστημίου της Οτάβα, η οποία μελετά το φαινόμενο στο Ααμτζιουνάανγκ, αναφέρει ότι η αναλογία των αγοριών άρχισε να πέφτει το 1993, και συνέχισε να πέφτει. Μεταξύ του 1999 και του 2003, σε κάθε 86 γεννήσεις κοριτσιών αντιστοιχούσαν 46 γεννήσεις αγοριών.

Επόμενος στόχος της Μακένζι είναι τώρα να πραγματοποιήσει αιματολογικές τοξικολογικές εξετάσεις στον τοπικό πληθυσμό.

Η έρευνα δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Environmental Health Perpectives.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=647608&lngDtrID=252
πρώην μέλος
 

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ » Τρί 20/12/2005 14:34

Είναι ο γάμος των ομοφυλόφιλων; «αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα» που δεν μπορεί να τεθεί στην έγκριση της πλειοψηφίας, άρα δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο δημοψηφίσματος.
Μισό λεπτό: ανθρώπινο δικαίωμα είναι η σεξουαλική επιλογή κάθε ανθρώπου και ο σεβασμός κάθε «ιδιαιτερότητας» (μεταξύ «συναινούντων ενηλίκων»). Αλλά ο σεβασμός κάθε σεξουαλικής ιδιαιτερότητας ΔΕΝ συνεπάγεται αυτόματα την επέκταση του γάμου σε όλες τις «ιδιαιτερότητες». Μη τρελαθούμε κι όλα;

Κάποιοι μπορούν να επιλέξουν να συζούν ομαδικά σε κοινόβιο και να ανταλλάσσουν ερωτικούς συντρόφους συνεχώς. Είναι αυτό δικαίωμά τους. Ασφαλώς. Αποτελεί «ιδιαιτερότητα» που οφείλει να γίνει σεβαστή. Αναμφισβήτητα. Υποχρεούται η πολιτεία να επεκτείνει τη νομική προστασία της έγγαμης σχέσης στα μέλη αυτού του «κοινόβιου», δηλαδή να τους θεωρήσει «νομίμως παντρεμένους», ομαδικώς μεταξύ τους; Σίγουρα όχι. Άλλο πράγμα ο σεβασμός της σεξουαλικής ιδιαιτερότητας κι άλλο πράγμα η νομική προστασία της έγγαμης σχέσης. Μην τρελαθούμε εντελώς.
Με τη νομική υπόσταση του γάμου δίνονται στους έγγαμους δικαιώματα - φορολογικά, ασφαλιστικά και κληρονομικά - ως κίνητρο και ενθάρρυνση για την δημιουργία οικογένειας και την ανατροφή παιδιών. Οι ομοφυλόφιλοι που επιλέγουν να «συζήσουν», δεν κάνουν παιδιά. Και γι¶ αυτό δεν δικαιούνται όσα δίνονται στους ετερόφυλους που παντρεύονται. Ο γάμος είναι νομική-κοινωνική σύμβαση, όχι «αδιαπραγμάτευτο ανθρώπινο δικαίωμα». Αν σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα οφείλουμε να τα προστατεύουμε από «διασταλτικές ερμηνείες» και καταχρηστική εκμετάλλευση.
Στη χάρτα ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ δεν υπάρχει ο γάμος των ομοφυλοφίλων. Καμία σοβαρή οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν καταγγέλλει τη μεγάλη πλειονότητα των χωρών που ΔΕΝ αναγνωρίζουν το γάμο των ομοφυλοφίλων. Κι αφού δεν προβλέπεται πουθενά και δεν καταγγέλλεται η έλλειψή του πουθενά, ο γάμος των ομοφυλοφίλων είναι μια ρύθμιση που μια κοινωνία μπορεί να την αποδεχθεί ή να την απορρίψει. Άρα μπορεί τα τεθεί σε δημοψήφισμα. «Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα» (που λέει ο λόγος).

Μήπως, πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να παντρεύονται, για να μπορούν, στη συνέχεια, να υιοθετήσουν παιδιά; Όχι βέβαια: Νομικό δικαίωμα να υιοθετήσουν παιδιά έχουν όσοι μπορούν να δημιουργήσουν περιβάλλον κατάλληλο για να τα μεγαλώσουν. Η υγιής ανατροφή των παιδιών απαιτεί γονεϊκά πρότυπα αμφοτέρων των φύλων. Ένα ομοφυλόφιλο «ζευγάρι» δεν είναι κατάλληλο περιβάλλον για την ανατροφή παιδιών. Όχι γιατί οι ομοφυλόφιλοι «κάνουν κάτι κακό», αλλά διότι η σχέση τους, δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών. Τόσο απλά.
Ασφαλώς, ο γάμος των ομοφυλοφίλων δεν αποτελεί προτεραιότητα της κοινωνίας μας. Υπάρχει, όμως, ένα ισχυρό «λόμπι», που συστηματικά παρουσιάζει αστειότητες ως «προτεραιότητες» και αποσιωπά αληθινές προτεραιότητες του κοινωνικού συνόλου. Και για να το επιτύχει, επικαλείται προτάγματα «προοδευτικότητας». Μιας νόθας «προοδευτικότητας», που εμφανίζεται, όλο και περισσότερο ως άδειο κέλυφος, εμπνέει όλο και λιγότερους, αν και προκαλεί σύγχυση σε όλο και περισσότερους.
Κατά τον Αριστοτέλη, η «μεσότητα» είναι προϋπόθεση προσωπικής αρετής και πολιτικής δημοκρατίας. Σήμερα, στη χώρα που γέννησε κάποτε τον Αριστοτέλη (και τη δημοκρατία), η μεγάλη πλειονότητα των ανθρώπων που ζουν στο δρόμο της αριστοτελικής «μεσότητας», όσοι πάνε στο στρατό και δεν τον κοπανάνε με τρελόχαρτα, όσοι αγωνιούν για το μέλλον τους και δεν ξημεροβραδιάζονται στις καφετέριες, όσοι σπουδάζουν και δεν καίνε κάθε τόσο τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα, όσοι κάνουν οικογένειες και δεν το παίζουν «έφηβοι» στα σαράντα ή στα πενήντα τους, όσοι αγωνίζονται να τα φέρουν βόλτα και δεν βολεύονται σε πολλαπλές αργομισθίες του δημοσίου, όσοι πασχίζουν σε δύο και τρεις δουλειές, όλοι αυτοί που αποτελούν τον κορμό της κοινωνίας θεωρούνται «συμβατικοί», «μικρομεσαίοι», «αξιοθρήνητα ανθρωπάκια».
Ουδείς ασχολείται μαζί τους. Η ελίτ μας προτιμά να «προβληματίζεται
για το γάμο των ομοφυλόφιλων. Όπως η ελίτ της Βυζαντινής παρακμής ασχολιόταν με το «φύλο των αγγέλων».
Στην σύγχρονη Ελλάδα η ελίτ μας θεωρεί το γάμο «μικροαστική σύμβαση», για «ταλαίπωρους». Το μόνο γάμο που βρήκε να υπερασπιστεί είναι το γάμο των?ομοφυλόφιλων! Ή στραβός είναι ο γιαλός ή...

Του Χρύσανθου Λαζαρίδη, Γ.Γ. Δικτύου 21
"Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν»..

ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
Μάκιστος
 
Δημοσ.: 1595
Ἐγγραφή: Πέμ 10/03/2005 15:24
Τοποθεσία: Ν38 36' 41" Ε23 31' 18"

Δημοσίευσηἀπό ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ » Τετ 01/02/2006 18:34

H προώθηση των ΚΙΝΑΙΔΩΝ μέσο των Μ.Μ.Ε και του κινηματογράφου, είναι εδώ και πολλά χρόνια είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Στης μέρες μας, είναι πλέον σαφέστατη η προσπάθεια κάποιων να βάλουνε μέσα στην Ελληνική οικογένεια τους λεγόμενους όμοφυλόφιλους.

Στις διάφορες σειρές και ταινίες στην τηλεόραση, υπάρχει πάντα ένας όμοφυλόφιλος, και φυσικά παρουσιάζεται έξυπνος, πλούσιος, και γενικά , επιτυχημένος.

Συγκεκριμένος τηλεοπτικός δίαυλος και σε ώρες πριν της 24:00, παρουσιάζει σειρά με πρωταγωνιστές ομοφυλόφιλους, και διάφορες διαφημίσεις με <<ρόζ>> γραμμές που αναφέρονται σε αυτούς.

Η σημερινή Ελευθεροτυπία γράφει.... Γκέι καουμπόις για οκτώ Οσκαρ!!!!!
Χιθ Λέτζερ και Τζέικ Γκίλενχαλ οι δύο καουμπόις-εραστές στην ταινία του Ανγκ Λι.....

http://www.enet.gr/online/online_text?c=113&id=58554064
"Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν»..

ΟΜΗΡΟΣ Ιλιάδα, Ζ 208
Ἀντιπροσωπευτικὸ εἰκονίδιο μέλους
ΧΑΒΟΥΤΣΑΣ ΒΛΑΣΗΣ
Μάκιστος
 
Δημοσ.: 1595
Ἐγγραφή: Πέμ 10/03/2005 15:24
Τοποθεσία: Ν38 36' 41" Ε23 31' 18"

Δημοσίευσηἀπό ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ » Τετ 01/02/2006 20:43

Εκτος των οποιονδηποτε αλλων προεκάσεων, ηθικών φιλοσοφικών (αντιστροφή των ρόλλων, αντιστρατευση στο εργο του Δημιουργού κλπ), μηπως θαπρεπε να βλέπαμε και μια άλλη διάσταση? Π.χ. στη λευκή και μαύρη φυλή γενικώτερα τείνει να εξελιχθεί η ομοφυλοφυλία ως σύνηθες και δη προοδευτικό, κι εχουμε μια αριθμητική μείωση αυτών των φυλών παραλληλα με τα όποια συνακόλουθα, σε αντίθεση με τους Κινέζους οι οποίοι σε λιγο θα κατακλυσουν τον πλανητη και λογω του αριθμού τους, και λογω της πολιτισμικης πρωτα εισβολής τους (ολοι πρεπει να δουλευουν για μια κουπα ρυζι), και λογω μικρού κόστους, αλλά και της τεραστιας οικονομικής κυρίως υπερδύναμης που εχουν γίνει??? Στον Καναδά στην Αμερική και δειλά δειλά στην Ευρώπη, αγοράζουν τεράστιες εκτάσεις γής, στήνουν τεράστιες επιχειρήσεις, μεγάλες βιομηχανίες κλπ....Μήπως;;;;;;
Λέω μήπως;;;;;;
ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Μέλος
Μέλος
 
Δημοσ.: 75
Ἐγγραφή: Τετ 24/09/2003 22:53

Δημοσίευσηἀπό πρώην μέλος » Τρί 07/03/2006 02:34

Αγαπητε κυριε φουρακη διαβαζοντας το αρθρο σας σχετικα με με τα ανδογυναια _ομοφυλλοφιλους παρατηρω εντονη αντιδραση και μισος απεναντι σε αυτων των απροσδιοριστων ανθρωπων.Σιγουρα οταν το πνευμα και η ψυχη <<ντυνεται>>με ενα σωμα πρεπει να αναπαραγει και την αισθητικη κινησιολογια και συμπεριφορα κινουμενη ορμονολογικα του σωματος δια του οποιου αποκτα εμπειριες και γνωση στην Γαια.Πρεπει οχι γιατι το λεω εγω η εσεις αλλα η ιδια η φυση οπου αποριπτεται απο την κοινωνια λογου δημιουργιας κτηνωδους και αντικειμενικα ασχημης ακομψης φιγουρας.Κτηνος διοτι διαστρεβλωνει τον λογο υπαρξης του και μενει μονο και σε ισως ανικανοποιητο.ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΛΟΦΥΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΦΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΩΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΝΟ ΝΕΩΝ ΚΑΙ <<ΣΤΥΛΑΤΩΝ>> ΟΜΟΕΙΔΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΠΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ(ΑΣΧΗΜΟ).ΦΑΝΕΡΩΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΑ .Βεβαια υπαρχουν και νεοι που εχουν επιλεξει την συγκεκριμενη ταση λογω ερωτικης απογοητευσης και βιασμων.σιγουρα δεν μπορουμε να τους δειχνουμε αμεσα την αντιπαθεια μας παθητικοποιοντας τους περισοτερο.
πρώην μέλος
 

ΠροηγούμενηἙπόμενο

Ἐπιστροφὴ στην Γενικά



Παρόντες

Παρόντες σὲ αὐτὴ τὴν Δ. Συζήτηση : Δεν ὑπάρχουν ἐγγεγραμμένα μέλη καὶ 1 ἐπισκέπτης

cron